پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
بذر را می‌توان یکی از نهاده‌های پایه‌ای در کشاورزی محسوب کرد. نهاده‌ای که متاسفانه مافیای خاص خود را دارد. مدیرانی در قالب درب‌های چرخان عموما سرباند این مافیا هستند. آیا ساداتی نژاد توان انجام کار اصلاحی در این خصوص دارد؟

شعار سال: بذر را می‌توان یکی از نهاده‌های پایه‌ای در کشاورزی محسوب کرد. نهاده‌ای که متاسفانه مافیای خاص خود را دارد. مدیرانی در قالب درب‌های چرخان عموما سرباند این مافیا هستند. آیا ساداتی نژاد توان انجام کار اصلاحی در این خصوص دارد؟ 

براساس آمارهای گمرک ایران، کشورمان در ۶ ماهه اول امسال ۱۳۳۶ تن انواع بذر به ارزش نزدیک به ۴۶ میلیون دلار از کشورهای مختلف وارد کرده است. ارزش ریالی این واردات با ارز آزاد به بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
 
 قابل ذکر است بذور آفتابگردان، پیاز، جو، گوجه فرنگی، خیار، ملون، فلفل، سیب‌زمینی، ذرت و بادمجان ازجمله بذرهای وارداتی در نیمه اول امسال هستند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی برترین ها ، تاریخ انتشار: 28 مهر 1400، کدخبر: ،www.bartarinha.ir،1162780

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین