پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷
پس از اعتراض شدید نمایندگان الجزایر در نشست رؤسای پارلمان‌ها، مقامات برگزار کننده این کنفرانس بین المللی در شورای اروپا مکان هیئت اسرائیلی را تغییر دادند.
شعار سال: هیئت نمایندگی پارلمان الجزایر در نشست اروپایی رؤسای پارلمان‌ها در روز پنجشنبه به خاطر قرار گرفتن جایگاه این هئیت در نزدیکی هیئت فرستاده رژیم صهیونیستی اعتراض شدید خود را به مسئولان این کنفرانس ابلاغ کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های الجزایر، پس از اعتراض شدید نمایندگان این کشور در نشست رؤسای پارلمان‌ها، مقامات برگزار کننده این کنفرانس بین المللی در شورای اروپا مکان هیئت اسرائیلی را تغییر دادند.

گفتنی است که در جریان برگزاری این نشست در یونان، اعضای عالی رتبه پارلمانی کشور‌های شرکت کننده درباره «نقش و تأثیر پارلمان‌ها پس از شیوع ویروس کرونا» گفتگو و رایزنی می‌کنند.

الجزایر کشوری است که طی سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها مخالفت شدید خود را با عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی نشان داده است.

همچنین از زمان مطرح شدن عضویت رژیم اشغالگر در اتحادیه آفریقا الجزایر و مردم این کشور تمامی ابزار‌های رسانه‌ای و اجتماعی لازم برای مقابله با این عضویت را به کار گرفته‌اند.

دولت الجزایر، مغرب را مقصر اصلی حمایت از رژیم صهیونیستی برای عضویت در اتحادیه آفریقا می‌داند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شفقنا ، تاریخ انتشار: ۱ آبان۱۴۰۰، کد خبر. fa.shafaqna.com، ۱۲۴۸۴۵۳
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین