پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
احمدرضا عابدزاده اسطوره دروازه بانی فوتبال آسیا عکسی را از خود و حسن یزدانی نابغه محبوب کشتی ایران در کنار بیژن قاسم زاده بازپرس عامل فیلتر تلگرام برسر میز غذا در یک رستوران، منتشر کرده است. این عکس که واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی همراه داشته با این سئوال کاربران روبرو شده است که مگر قاسم زاده محکوم و در زندان محبوس نیست، پس در این رستوران چه می‌کند؟!
شعار سال: احمدرضا عابدزاده اسطوره دروازه بانی فوتبال آسیا عکسی را از خود و حسن یزدانی نابغه محبوب کشتی ایران در کنار بیژن قاسم زاده بازپرس عامل فیلتر تلگرام برسر میز غذا در یک رستوران، منتشر کرده است.

این عکس که واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی همراه داشته با این سئوال کاربران روبرو شده است که مگر قاسم زاده محکوم و در زندان محبوس نیست، پس در این رستوران چه می‌کند؟


برخی دیگر از کاربران از اینکه اسطوره‌های محبوبی همچون حسن یزدانی در کنار چنین فرد نامحبوبی قرار گرفته، اظهار نگرانی کرده اند.

در این میان وحید اشتری فعال مشهور رسانه‌ای ضد فساد در توییتر در این باره نوشت:

جنجال عکس یزدانی و عابدزاده با قاضی سابق! + توضیحات


احمد رضا عابدزاده سر ناهار با #بیژن_قاسم_زاده که هم تلگرام را فیلتر کرد هم بخاطر دریافت رشوه به ده سال حبس محکوم شد استوری گذاشته است. نمی‌دانم چرا بیرون از زندان است، ولی دیدم #حسن_یزدانی هم سر سفره است. حقیقتا غصه خوردم حسن جان حیف شماست تو برای ما یک چیز دیگری قدر خودت را بدان
 
در پی انتشار خبر فوق و شایعات در خصوص پرونده اکبری طبری و بیژن قاسم‌زاده، بررسی‌های گروه خبر شعار سال نشان داد که نقض رای اکبر طبری از سوی دیوان عالی کشور صحت ندارد و حکم وی عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است (طبری که سال گذشته، در ارتباط با لیدری و سردستگی باند ارتشاء به ۳۱ سال حبس محکوم شد، در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است).

همچنین، پیرامون انتشار تصاویر بیژن قاسم‌زاده در فضای مجازی، خبرگزاری میزان کسب اطلاع نموده و عنوان داشته است که دیوان عالی کشور این پرونده را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص در پرونده اعاده نموده و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است. متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و آگاهی پرسش، تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۳۹۲۷۴، www.porsesh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین