پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
رحیم پور ازغدی در چند سال پیش، سخنرانی جالبی در باب بیان تفاوت مصلحت نظام با مصلحت مسئولین در نظام ، مطرح کرده است. صحبتی که می تواند پایه ای برای آغازگری های گام دوم انقلاب محسوب شود. می گوید ، می خواهند که از مشکلات نظام هیچ حرفی نزنیم ! این اشتباه است. یکی می خواهد زخم ها را پیدا کند و نمک بپاشد و یکی می خواهد بشناسد و بهبود بدهد، اینها یکی نیست که.
شعار سال : رحیم پور ازغدی می گوید که مصلحت باید حتما باشد، اما مصلحت نظام نه مصلحت مسئولان در نظام. مصلحت نظام یعنی مصلحت امت ، تامین منافع مردم ، نه واقع گرایی و توجیه گری و نه خیال بافی مسئولان.
هی علی علی می کنیم ، خب ما که علی نیستیم ! گرایش به این نوع تفکرات ایده ال گرا ، خطرناک است. این انقلاب با این همه ادعا ، با این همه مشعل داری با این همه شهدا و .... ، چرا مشارکت مردم را با عباراتی بنام مصلحت نظام و اینکه ورود به این گونه مسائل، باعث تضعیف نظام می شود، پائین می آورید؟ ورود همگانی و پرسشگری مردم، عین تقویت نظامه و آنچه که باید اجازه هم بدهیم، تضعیف ، منافع من و تو است. مصلحت نظام با مصلحت مسئولان نظام ، بسیار متفاوت است.

تعداد بازدید : 93

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رادار انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین