پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
با امضای تفاهم نامه مشترک میان دادستانی، جهاد کشاورزی، شهرداری مشهد و کمیته صیانت از اراضی حریم مشهد برخورد قانونی با این تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در حریم مشهد سرعت بیشتری گرفته و وارد فاز تازه‌ای شده است. بر این اساس روز گذشته ۸۱ مورد از تغییرکاربری‌های غیرقانونی تخریب و به وضع سابق برگردانده شد.

شعار سال: با امضای تفاهم نامه مشترک میان دادستانی، جهاد کشاورزی، شهرداری مشهد و کمیته صیانت از اراضی حریم مشهد برخورد قانونی با این تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در حریم مشهد سرعت بیشتری گرفته و وارد فاز تازه ای شده است. بر این اساس روز گذشته 81 مورد از تغییرکاربری های غیرقانونی تخریب و به وضع سابق برگردانده شد.

در این عملیات دو پهنه 20 و 70 هکتاری که اراضی کشاورزی در روستای دهشک و زمین های موسوم به شقایق بود و به صورت غیرقانونی تغییر کاربری داده و محصور شده بود آزادسازی شد و حدود 81 مورد باغ ویلا و اراضی محصور تخریب و به وضع سابق بازگشت.


 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فوتو شهر ، تاریخ انتشار:  21 آبان1400، کدخبر:5970 ،www.photoshahr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین