پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
عضو هیئت‌رئیسه شهر رشت با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سرویس‌های بهداشتی، گفت: از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم؛ اما ما از پل روگذر و زیرگذر و تراموا و... می‌گذریم، اما حداقل چند سرویس بهداشتی ایجاد شود تا همشهریان ما کمتر با مشکلات کلیوی و عدم وجود رفاه شهری مواجه شوند!

شعار سال: علیرضا تاج شهرستانی عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت بیان کرد: سالیان سال در شهر رشت دیده‌ایم که هرکسی در مجاورت خانه خود یک علامت پارک ممنوع می‌چسباند، بر اساس شواهد در بحث پارکینگ‌های عمومی شرایط ضعیفی را داریم و با توجه به موافقت‌نامه‌های شورای گذشته بحث پارکینگ حاشیه‌ای نیز به‌ زودی آغاز خواهد شد. حال شهروندان خودروهای خود را کجا پارک کنند؟!

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر رشت اضافه کرد: متأسفانه شهروندان فکر می‌کنند به دلیل آنکه خانه آنان در مجاورت خیابان است، دیوار جنب خانه و دیوار منتهی به کوچه نیز در اختیار آنان قرار دارد.
 
تاج شهرستانی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه سرویس‌های بهداشتی، گفت: بنده از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم؛ اما ما از پل روگذر و زیرگذر و تراموا و... می‌گذریم ، اما حداقل چند سرویس بهداشتی ایجاد شود تا همشهریان ما کمتر با مشکلات کلیوی و عدم وجود رفاه شهری مواجه شوند!
 
وی با بیان اینکه ساعت ۸ شب سرویس‌های بهداشتی شهر رشت تعطیل می‌شوند، گفت: چطور ممکن مراکز خدماتی و فروشگاهی تا پاسی از شب باز بوده و مردم در حال عبور و مرور باشند ، اما سرویس بهداشتی در ساعت ابتدایی شب تعطیل شود؟
 
عضو شورای شهر رشت با اشاره به عدم وجود بودجه جهت کمک مالی توسط اعضای شورا، گفت: به‌جز مواردی خاص که با توصیه کمیته امداد انجام می‌شود، مبلغی کمک می‌شود، اگر در گذشته وجود داشته، امروز ردیف بودجه ای برای کمک به عزیران در اختیار ما نیست.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  22 آبان  1400، کدخبر: 1156048 ،www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین