پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
سال هاست که در خصوص فساد بودجه‌ای می‌گویم و نقش شرکت‌های دولتی در این فساد کثیف. اما گوشی نمی‌شنود و کسی متوجه حساسیت موضوع نیست. خوشبختانه به نظر می‌رسد که رائفی پور بررسی‌هایی در این خصوص داشته و با ارقام بودجه آشنا شده است. خیال مان اندکی راحت شد که احتمالا برای بودجه ۱۴۰۱، هجمه نظارتی خوبی صورت خواهد پذیرفت. توصیه می‌کنیم، جناب رائفی پور به سرفصل‌های هفتگانه بودجه و شیوه هزینه کرد آن‌ها و همچنین نقش مجلس در تصویب قانون بودجه، نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خزانه در پیش بینی و تخصیص بودجه، نقش‌های نظارتی سازمان بازرسی (عین مصرف بودجه) و دیوان محاسبات (بعد از مصرف بودجه) هم توجه کنند. همچنین خدمت ایشان عرض می‌شود که بخش زیادی از نمایندگان محترم مجلس، هنوز هم بودجه، فرآیند‌های بودجه ریزی و سرفصل‌ها را نمی‌شناسند! بسم الله جناب رائفی پور.
شعار سال: اهیمت بودجه و بودجه ریزی اگر از برنامه ریزی بیشتر نباشد، کمتر از آن نیست. بودجه ریزی کیلویی، فرصتی است برای غارت بودجه و حقوق دادن به کارمندان محترم از جیب مالیات مردم. اخذ حقوق های نجومی و هزاران جور پتانسیل فساد.

آقای رائفی پور پیگیری کنند چرا بودجه ریزی عملیاتی در کشور اجرا نمی شود؟ چرا از همان سیصد و اندی شرکت دولتی نام برده شده، پنج شرکت 90 درصد بودجه شرکت ها را می بلعند؟ بررسی کنند چرا با وجود کسری بودجه ، پیاده سازی کامل دولت الکترونیک و کاهش استخدام های دولتی پیگیری نمی شود؟ چرا شناسایی فسادهای بودجه یا جهت گیری های بودجه در مسیرهای خاص مهم است؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،آمادگی همکاری در این خصوص با هر جریان فسادستیز شناسنامه داری در کشور را دارد.
 
تعداد بازدید : 28


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین