پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
برخی از رسانه‌های خبری در ادعایی سنگین و عموما مبتنی بر گمانه و حدسیات حمله‌ای همه جانبه را به عبدالملکی شروع نموده و مدعی انتصابات سفارشی و پول پاشی رسانه‌ای توسط او شده اند. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با توجه به اهمیت موضوع و ممانعت از ایجاد شائبه و شایعه، اقدام به انتشار خبر نموده و حتی دارای مواضع نفی برخی از مطالب عنوان شده در متن خبر است. بر این قاعده، انتظار می‌رود که روابط عمومی محترم وزارت یا دفتر وزیر، بشکلی شایسته و بدور از حاشیه، اقدام به روشن سازی موضوع کنند. منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعار سال:کانال تلگرامی سرائر ( فوق محرمانه) وابسته به افراد خاص یک نهاد ، با انتشار خبری شائبه برانگیر و حساس مدعی انتصابات سفارشی توسط وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شده اند. همچنین وی را متهم به پول پاشی برای فعالیت گسترده رسانه ای کرده اند. اصل متن انعکاسی بدون تائید یا تکذیب موارد بیان شده، صرفا بدلیل اهمیت موضوع و جلوگیری از گسترش شایعات و حایشه ها ، منعکس می گردد.

حجت عبدالملکی که با سفارش صادق محصولی میر هاشم موسوی را به سمت سرپرستی سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد و در هنگام معارفه موسوی گفته بود بر خلاف رویه ۱۵ سال گذشته شستا و انتصاباتش در اختیار مدیرعامل تامین اجتماعی است، حالا بعد از عدم تائید صلاحیت موسوی، خود مستقیم وارد گوی انتصابات شستا شده است.

حجت عبدالملکی به کمیته انتصابات وزارت دستور داده فقط وابستگان نمایندگان لابیگر را در اولویت انتصاب قرار دهند و سایر نمایندگان را سربدوانند. این روزها انتصابات شستا از طبقه نهم و دهم وزارت کار می گذرد

وزیرکار در کنار انتصاب وابستگان نمایندگان، پولپاشی به رسانه ها را نیز آغاز کرده است. انتصاب مهری طالبی دارستانی، محمود کریمی بیرانوند، طه رمضانی، بهزاد مهرکش و ... نشان از توجه ویژه وزیر دولت رئیسی به توئیتر دارد.

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی سرائر

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین