پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از امکان ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر جدید در ۱۱ استان خبر داد و اعلام کرد: برای تهرانی‌ها دو شهر جدید پاکدشت و رباط کریم اضافه شد.
شعار سال: براساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افرادی که ساکن برخی کلانشهر‌ها هستند این امکان را دارند که در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کنند.

همچنین متقاضیانی که در این مدت ثبت‌نام کرده‌اند، اما شهر‌های دیگری را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام قبلی خود را در سامانه لغو و انصراف بدهند و مجدد با انتخاب شهر جدید، ثبت‌نام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از امکان ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر جدید در ۱۱ استان خبر داد و اضافه کرد: ثبت نام متقاضیان مسکن در ۱۱ کلانشهر در شهر‌های جدید انجام می‌شود.

معاونت مسکن و ساختمان همچنین نحوه ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در برخی از کلانشهر‌ها را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط معاونت مسکن و ساختمان، افرادی که ساکن برخی کلانشهر‌ها هستند، می‌توانند در شهرهای‌جدید ثبت‌نام کنند. همچنین افرادی که در این مدت ثبت‌نام کرده‌اند، اما شهر‌های دیگری را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام قبلی خود را در سامانه لغو و انصراف بدهند و مجدد با انتخاب درست شهر جدید، ثبت‌نام کنند.

اسامی کلانشهر‌ها و شهر‌های جدیدی که امکان ثبت‌نام نهضت ملی مسکن برای آن‌ها فراهم شده به این شرح است که در استان آذربایجان شرقی ساکنان تبریز در شهر جدید سهند، در استان اصفهان ساکنان شهر‌های شهرستان اصفهان در شهر‌های جدید فولادشهر، شهر جدید بهارستان و شهر جدید مجلسی و ساکنان شهرستان‌های لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر در شهر جدید فولادشهر می‌توانند ثبت نام کنند.

ساکنان تمام شهر‌های استان اصفهان در شهر جدید مجلسی نیز امکان ثبت نام دارند.

ساکنان شهر‌های استان البرز (به غیر از شهر نظرآباد) در شهر جدید هشتگرد و ساکنان شهر بوشهر در شهر جدید عالیشهر، ساکنان شهر‌های عسلویه، نخل تقی و چاه مبارک در شهر جدید نایبند نیز می‌توانند ثبت نام کنند.

در استان تهران، ساکنان شهر تهران در شهر‌های جدید پرند، ایوانکی، هشتگرد، رباط‌کریم و پاکدشت و ساکنان شهر قیام دشت در پاکدشت امکان ثبت نام دارند.

ساکنان شهر‌های شهرستان‌های شهریار، بهارستان، ملارد، ری و قدس در شهر جدید پرند امکان ثبت نام دارند.

در استان خراسان رضوی ساکنان شهر مشهد در شهر‌های جدید گلبهار و بینالود، ساکنان شهر‌های شهرستان چناران در شهر جدید گلبهار و ساکنان شهر‌های شهرستان نیشابور در شهر جدید بینالود امکان ثبت نام دارند.

همچنین ساکنان تمام شهر‌های استان خوزستان در شهر‌های جدید شیرین‌شهر و رامین می‌توانند ثبت نام کنند.

در استان سمنان ساکنان شهر سمنان در شهر سمنان و شهر جدید ایوانکی، ساکنان شهر‌های شهرستان گرمسار در شهر جدید ایوانکی و در استان سیستان‌وبلوچستان ساکنان شهر زاهدان در شهر‌های زاهدان و شهر جدید رامشار و شهر جدید تیس، ساکنان شهر چابهار در شهر چابهار و شهر جدید تیس، ساکنان شهر‌های شهر ستان زابل در شهر جدید رامشار می‌توانند ثبت نام کنند.

در استان فارس ساکنان شهر شیراز در شهر جدید صدرا و در استان مرکزی ساکنان شهر‌های شهرستان اراک در شهر‌های جدید مهاجران و امیرکبیر، ساکنان شهر‌های شهرستان‌های شازند و خمین در شهر جدید مهاجران و ساکنان شهر‌های شهرستان‌های محلات و دلیجان در شهر جدید امیرکبیر امکان ثبت نام دارند.

در استان هرمزگان نیز ساکنان شهر‌های شهرستان بندر عباس در شهر جدید علوی می‌توانند ثبت نام کنند.

ثبت‌نام نهضت ملی مسکن از ۲۸ مهر آغاز شد و به مدت یک ماه و تا ۲۸ آبان ماه ادامه دارد. یادآور می‌شود، سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir یک ماه بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رییس‌جمهوری و از ۲۸ مهرماه به منظور ثبت‌نام و پایش متقاضیان مسکن آغاز به کار کرد. متقاضیان این امکان را دارند تا طی یک ماه و حداکثر تا ۲۸ آبان با داشتن شرایط متقاضی، نسبت به ثبت تقاضای خود برای مسکن اقدام کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۶۸۵۱، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین