پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۵۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
معاون تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل حمایت از مراکز رشد این دانشگاه را تدوین و ابلاغ کرد.
شعار سال: به منظور حمایت از مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و نظر به اهمیت فعالیت مراکز رشد در توسعه فضای کسب و کار کشور و در راستای تحقق و اجرای برنامه راهبردی-عملیاتی دانشگاه، دستورالعمل حمایت از مراکز رشد تدوین و از سوی دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به واحد‌های دانشگاهی ابلاغ شده است.

در این بخشنامه چارت سازمانی مراکز رشد دانشگاه با رعایت چابک‌سازی، بر اساس سطح‌بندی مراکز رشد ارتقا پیدا کرده است.

براساس این بخشنامه مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی و از درآمد‌های کسب شده هزینه کنند. میزان هزینه‌کرد از درآمد‌های مرکز رشد با تایید شورای مراکز رشد واحد دانشگاهی برای مرکز رشد سطح ۱ تا ۱۰۰ درصد و برای مراکز رشد سطح ۲ و ۳ به ترتیب ۵۰ و ۳۰ درصد است.

همچنین در بخشنامه مذکور عضویت مدیران مراکز رشد سطح یک در شورای واحد دانشگاهی و همچنین فرآیند برگزاری رویداد‌های فناورانه با نهاد‌های بیرونی و نحوه صدور گواهینامه‌های برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در حوزه کسب و کار توسط مدیران مراکز رشد سطح یک اشاره شده است.

بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه در کلان بسته کاری توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی برای حوزه مراکز رشد ۷ اقدام دیده شده است و انتظار می‌رود مدیران مراکز رشد دانشگاه با برنامه‌ریزی دقیق جهت تحقق برنامه پنج ساله راهبردی-عملیاتی دانشگاه گام بردارند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۷۶۹۷۶، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین