پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۳۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
دادستان می گوید که جعلی است. خوب ما هم می پذیریم جعلی است. دستور تخریب می دهند. باز می پذیریم. سوالمان این است که تکلیف سرمایه گذاری که بی خبر سرمایه گذاری کرده و سرمایه اش بر باد رفته چه می شود؟ منتظر دریافت توضیحات فرماندار رودسر و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان هستیم.

شعار سال: 12خانه در شهرک مسکونی چابکسر از توابع رودسر با حکم قضایی تخریب شد. روند تخریب خانه یا اماکن تجاری که بدون مجوز ساخته شده اند ادامه خواهد داشت.
 
 سازندگان این شهرک با جعل اسناد، ۱۴ واحد مسکونی در محدوده روستای سورخانی چابکسر از توابع رودسر ساختند که دستگاه قضا امروز ۱۲ خانه را تخریب کرد.
 
دادگستری گیلان اعلام کرد: روند تخریب خانه یا اماکن تجاری که بدون مجوز ساخته شده‌اند ادامه خواهد داشت.

دادستان رودسر هم با اشاره به جعل نامه جهاد کشاورزی با همکاری چند کارمند متخلف جهاد کشاورزی این شهرستان برای ارائه به بنیاد مسکن و شروع ساخت و ساز، گفت: این متخلفان به تحمل یک تا ۳ سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

تعداد بازدید : 16


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری دیار میرزا ، تاریخ انتشار: 25 آبان1400، کدخبر:658477 ، www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
0
0
چرا اعتراض قانونی نمی کنه و شکایت نمی بره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین