پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
هنوز نیامده، پرونده مالی، مدیریتی و تجاری او در حال زیر و رو شدن است. برخی‌ها اعتقاد دارند کار او بیش از آموزش و پرورشی بودن، تاجر است و برخی دیگر این صحبت‌ها را در حد شایعه و تخریب فرض می‌کنند. دیده بان ایران، در خبری مستقل ابعاد زندگی حرفه‌ای و تجاری او را بیان کرده است. شعار سال ورای تائید یا تکذیب خبر، منتظر دریافت توضیحات برای شفاف سازی اذهان عمومی است.

شعار سال:یوسف نوری سرمایه گذار اصلی احداث پتروشیمی جهرم بوده است. پتروشیمی جهرم به گفته فرماندار جهرم بعد از ده سال و صرف هزینه صد میلیارد تومانی از بیت المال همچنان به صورت یک زمین خالی باقی مانده است.
 
محمد حبیبی، فعال صنفی معلمان در یادداشتی انتقادی نسبت به گزینه سوم ابراهیم رئیسی برای وزات آموزش و پرورش نوشت:
 
یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش بیشتر از انکه یک مدیر فرهنگی باشد یک بیزینس من است.
 
رییس هیات مدیره شرکت عصر پویشگران همتا، نایب رییس شرکت پتروشیمی جهرم، نایب رییس شرکت مهد امید ارین، نایب رییس شرکت ترنم بهار آفرین از جمله سوابق شغلی گزینه سوم وزارت آموزش و پرورش است.
 
آقای نوری سرمایه گذار اصلی احداث پتروشیمی جهرم بوده است. پتروشیمی جهرم به گفته فرماندار جهرم بعد از ده سال و صرف هزینه صد میلیارد تومانی از بیت المال همچنان به صورت یک زمین خالی باقی مانده است.
 
این در حالی است که پیمانکار احداث شرکت پتروشیمی جهرم؛ قرارگاه خاتم الانبیا بوده که بعد از ده سال و صرف هزینه های صدها میلیاردی قرارگاه خاتم الانبیا  از عدم صرف اقتصادی این طرح می گوید.
 
همچنین یوسف نوری که همزمان نایب رییس شرکت سرمایه گذار و شرکت در حال احداث بوده است سال ۹۸ نماینده قرارگاه خاتم الانبیا در دولت و مجلس می شود. این در حالی است که همچنان در سمت های قبلی هم حضور داشته است.
 
همه این موارد گویای یک تعارض منافع و عملکرد غیر قانونی در حوزه کاری ایشان است .
 
گفتنی است یوسف نوری متولد سال ۱۳۴۰ در استان ایلام است. وی دارای مدرک فوق دیپلم پرورشی از تربیت معلم، کارشناسی برنامه‌ریزی امور تربیتی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکتری مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی است.
 
 پیش از این رئیس جمهور «حسین باغگلی» و «مسعود فیاضی» را به عنوان وزرای پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرده بود که موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشدند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار: 26 آبان1400، کدخبر:121024 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین