پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
معاون هماهنگی و توزیع توانیر گفت: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی بزرگراه‌ها و معابر اصلی، پارک‌ها و نقاط عادی بزرگراه‌های بین شهری تعدیل می‌شود.
شعار سال: غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی و توزیع توانیر با اشاره به تعدیل روشنایی معابر گفت: برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشنایی بزرگراه‌ها و معابر اصلی، پارک‌ها و نقاط عادی بزرگراه‌های بین شهری تعدیل می‌شود.

به گفته معاون هماهنگی و توزیع توانیر، برق این معابر به صورت یکی در میان خاموش خواهد شد.

او اضافه کرد: متاسفانه در سه سال اخیر در زمستان به دلیل مصرف زیاد گاز در بخش خانگی، دچار مشکل تامین سوخت در نیروگاه‌ها بودیم امسال برای آنکه این اتفاق رخ ندهد، وزارت نیرو و نفت به سرعت، پای کار آمده و تلاش شد تا گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها تامین و مخازن سوخت مایع پر شود.

رخشانی مهر بیان کرد: با توجه به سرمای زودرس که وارد کشور شد، بنابراین صنعت برق زودتر شروع کرد و براین اساس و با هدف اعمال صرفه جویی، شروع به تعدیل روشنایی‌های شبکه معابر کرد.

رخشانی مهر در پایان گفت: این کار نه به معنای خاموش کردن روشنایی‌های این معابر بلکه فقط اصلاح آن است و در این طرح، هیچ معبری خاموش نخواهد شد. بلکه در نقاطی که امکان خطر کمتری داشته و نیز پارک‌هایی که روشنایی‌های بیش از حدی دارند، طرح تعدیل اجرا می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۶آبان ۱۴۰۰، کد خبر:۲۱۷۹۵۳، gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین