پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
اولا از جناب وزیر بابت حل مشکل موردی کشاورز چقندرکار همدانی تشکر می‌کنم. اما نقدمان بر این است که مشکلات بخش کشاورزی برای حل شدن، نیازمند سیستم و روش بوده و نمی‌توان بشکل موردی بدان‌ها پرداخت. از تاریخ عبرت بگیریم. وزیر تازه منتصب شده‌ای داشتیم که برای حل مشکلات بخش کشاورزی و کشاورزان کشور، شماره موبایل خود را در برنامه زنده خبری اعلام کرد و چند روز بعد، مجبور به خاموش کردن موبایلش شد.
شعار سال: پس از انتشار فیلمی از مشکل یک کشاورز همدانی درباره حمل و نقل و خرید چغندر، به دستور وزیر جهاد کشاورزی مشکل این کشاورز یک‌روزه حل شد و ۱۰ روز بعد نیز با تشکیل جلسه شورای قیمت‌گذاری، قیمت خرید تضمینی چغندر قند افزایش یافت. هر چند به این گونه حل مشکلات انتقادات فراوانی داریم، اما مراتب تشکر خود را از آقای ساداتی نژاد اعلام می‌داریم.

در شورای قیمت گذاری نیز قیمت خرید تضمینی چغندر قند بهاره از ۱۴۷۳ تومان به ۱۷۰۰ تومان و چغندر قند پاییزه از ۱۴۲۲ تومان به ۱۶۴۱ تومان افزایش یافت. این افزایش بر مبنای افزایش قیمت کود، بذر، آفت کش، هزینه کارگر و حمل و نقل برای سال زراعی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ محاسبه و تعیین شده است.
 
تعداد بازدید : 7

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین