پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
حسن خسروی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان علاوه بر ۶۰۰۰ پرونده واگذار شده، تا پایان سال چیزی حدود ۲۰۰۰ قطعه زمین را واگذار خواهد کرد.
شعار سال: حسن خسروی، مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گیلان گفت: بنیاد در محدوده کل استان مالک دو نوع زمین است که یکی از این املاک، املاک مصادره‌ای از محکومین مختلف و دیگری املاک علوی است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در خصوص املاک علوی و آیین نامه‌ای مصوب شده از سوی هیأت امنای بنیاد، تصمیم به واگذاری این املاک به مردم از شهرستان‌های شرق استان، رودسر، لنگرود گرفته است.

خسروی ادامه داد: روند این واگذاری‌ها با توجه به شرایط حاکم در استان تاکنون کند پیش رفته است، اما با ورود تیم‌های متخصص برای نقشه برداری، واگذاری و تشکیل پرونده درصدد تسریع در اجرای این روند خواهیم داشت.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گیلان در خصوص شرایط واگذاری این املاک گفت: شرایط واگذاری این املاک به این صورت است که افراد باید وضعیت معیشتی ضعیف داشته باشند و ملک دیگری جز این ملک واگذاری شده به نام آن‌ها نشده باشد، اما اگر وضعیت معیشتی متوسط رو به بالا باشد با ۵۰ درصد تخفیف از مبلغ کارشناسی شده میتوانیم ملک را در اختیارشان قرار دهیم.

وی در خصوص متراژ این املاک و زمین‌ها نیز گفت: متراژ این زمین‌ها در محدوده شهر‌ها ۲۵۰ مترمربع و در داخل روستا‌ها ۵۰۰ متربع است.

خسروی در ادامه پیش بینی کرد: مجموعه ما علاوه بر ۶۰۰۰ پرونده واگذار شده، تا پایان سال چیزی حدود ۲۰۰۰ قطعه زمین را واگذار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بنیاد در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت است، افزود: شرکت‌های متخلف بنیاد در سطح استان اعم از بانک سینا، بیمه سینا یا توسعه کارخانجات سیمان، شرکت زمزم یکی از چند قبیل فعالیت‌های ما در سازمان است.

وی در پایان گفت: فعالیت‌های ما مربوط به یک بازه زمانی خاص نیست و قطعا ادامه دار خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیارمیرزا، تاریخ انتشار:۲۶ آبان۱۴۰۰، کد خبر: diyarmirza.ir/۶۵۸۸۰۷
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین