پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
در باشگاه هسته‌ای جهان با سه طیف کشور مواجه هستیم. کشور‌هایی که از توانمندی اتمی و هسته‌ای برای امور غیر نظامی استفاده می‌کنند. کشور‌هایی که بشکل توامان از این توانمندی در امور نظامی و غیر نظامی بهره برداری می‌نمایند و کشور‌هایی که فقط از توانمندی‌های هسته‌ای خود در امور نظامی استفاده می‌کنند. وضعیت کره شمالی و اسرائیل را ملاحظه کنید. لازم به ذکر است که این کشور‌ها تماما تحت نظارت آژانس انرژی اتمی قرار ندارند. نظیر رژیم غاصب صیهونیستی.
شعار سال: در باشگاه هسته‌ای جهان با سه طیف کشور مواجه هستیم. کشور‌هایی که از توانمندی اتمی و هسته‌ای برای امور غیر نظامی استفاده می‌کنند. کشور‌هایی که بشکل توامان از این توانمندی در امور نظامی و غیر نظامی بهره برداری می‌نمایند و کشور‌هایی که فقط از توانمندی‌های هسته‌ای خود در امور نظامی استفاده می‌کنند. وضعیت کره شمالی و اسرائیل را ملاحظه کنید. لازم به ذکر است که این کشور‌ها تماما تحت نظارت آژانس انرژی اتمی قرار ندارند. نظیر رژیم غاصب صیهونیستی.
 
سه گانه‌ای از باشگاه هسته‌ای جهان

همانگونه که ملاحظه می‌گردد، ۲۵ کشور دارای توانمندی هسته‌ای و اتمی، از این توانمندی برای مقاصد غیر نظامی خود بهره برداری می‌کنند (نظیر جمهوری اسلامی ایران). هفت کشور هستند که کاربرد‌های دوگانه نظامی و غیر نظامی را راهبری می‌کنند (نظیر هند و پاکستان و روسیه بعنوان همسایگان ایران و انگلستان، آمریکا، چین و فرانسه در اروپا و قاره آمریکا). دو کشور کره شمالی و اسرائیل هم صرفا استفاده نظامی از این توانمندی را در دستور کار خود قرار داده و رژیم صیهونیستی، حتی تمایلی برای عضویت در پیمان‌های منع تولید و استفاده از سلاح‌های اتمی و حضور در آژانس انرژی اتمی ندارد. واقعا چرا؟
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین