پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور مدعی شده اند که اطلاعات پرسنلی و فیش‌های حقوقی بسیاری از نهاد‌ها از جمله مجلس، دیوان محاسبات، گمرک، سازمان حسابرسی، بانک مرکزی، سازمان خصوصی سازی، سازمان غذا دارو، بخشی از شرکت‌های دولتی و. در دسترس نیست و یا کم است. در چنین شرایطی، وجود فیش‌های حقوقی جای تعجب دارد؟ در چنین شرایطی، می‌خواهیم فسادستیزی کنیم؟ آیا با نوعی بروکراسی غارت نشات گرفته از ضعف و کم توجهی سازمان‌های نظارتی و فرآیند‌های نظارت محور مواجه هستیم؟

شعار سال:رئیس سازمان استخدامی کشور: هیچ اطلاعاتی از کارمندان و فیش های حقوقی ارگان های مجلس ، بانک مرکزی، گمرک ، دیوان محاسبات و... در دست نیست !!

تعداد بازدید : 16

پ‌ن: نکته عجیب مجلسی که قانون گذار است هنوز فیش های حقوقی خود را ارائه نکرده است!!!
 
لازم به ذکر است طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، در زمینه اجرای تکلیف قانون بودجه و شفاف‌سازی پرداخت حقوق کارکنان، از آبان ماه برای هر دستگاهی که نسبت به ورود اطلاعات مربوطه در سامانه حقوق و مزایا و کارمند ایران اقدام نکرده باشد، واریز حقوق انجام نخواهد شد.

لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی مدعی شده اند که نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰هزار نفر کارمند دولت داریم که باید اطلاعات شان به طور کامل در (پاکنا) ثبت شود.
از ۱۵۱ دستگاه ۱۷ دستگاه هیچ اطلاعاتی را وارد نکردند، ۴۰ دستگاه بالای ۸۰ درصد اطلاعاتشان را ارائه کرده‌اند، ما از معاونان وزرا می‌خواهیم کتباً تعهد بگیرند زیرا همه دولت به دنبال این موضوع هستند و رئیس جمهور موضع محکمی نسبت به آن دارد.

لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی مدعی شده اند که نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰هزار نفر کارمند دولت داریم که باید اطلاعات شان به طور کامل در (پاکنا) ثبت شود.

از ۱۵۱ دستگاه ۱۷ دستگاه هیچ اطلاعاتی را وارد نکردند، ۴۰ دستگاه بالای ۸۰ درصد اطلاعاتشان را ارائه کرده‌اند، ما از معاونان وزرا می‌خواهیم کتباً تعهد بگیرند، زیرا همه دولت به دنبال این موضوع هستند و رئیس جمهور موضع محکمی نسبت به آن دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نفت و انرژی ، تاریخ انتشار:27   آبان1400، کدخبر:25445 ،www.naftonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین