پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت با جدیت در تلاش است تا مشکل زاینده رود را به هر نحو ممکن حل کند، گفت: امروز به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی دستور دادم که به سرعت برای حل این مشکل تدابیری بیندیشند.

  شعار سال:محمد مخبر در گفتگویی تلفنی که از رسانه ملی پخش شد، ضمن قدردانی از بصیرت و وفاداری مردم غیور اصفهانی گفت: مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس و همه مقاطع، وفادارانه در صحنه حضور داشته اند.
 
وی با اشاره به اینکه خشکسالی تقریبا همه استانهای کشور را درگیر کرده است، اظهار داشت: رییس جمهور ظرف یک ماه گذشته دو بار شورای عالی آب را برگزار کردند و در همین یک ماه شخصا مشکل زاینده رود را با جدیت دنبال و پیگیری کرده اند.
 
وی با اشاره به حضور و آشنایی خود با منطقه شرق اصفهان، گفت: شخصا در شرق اصفهان حضور داشته ام و از نزدیک در جریان وضعیت سخت کشاورزان و مردم این منطقه هستم و با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا به هر طریق ممکن مشکل را برطرف کنیم.
 
مخبر از برگزاری جلسه ای برای رسیدگی به همین موضوع در روز شنبه خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با پیشنهادات و طرح‌هایی که وزرای مربوطه در حال تدوین آن هستند، مشکل هر چهار استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان حل و فصل شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار:   28آبان  1400، کدخبر: 1400082821970، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین