پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۶۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
تاکید سلیمی (نماینده مجلس) بر محاکمه فوری زمینه سازان بروز حادثه آبان ۹۸ بر مدیران دولتی ارشد، سیاستمداران و برنامه ریزانی است که به مسئولیت‌های قانونی خود عمل نکرده و با سو تدبیر‌های ایجاد شده، مسئله‌ای مدیریتی-اقتصادی را تبدیل به مسئله‌ای امنیتی- انتظامی کردند. نگاهی به نامه محرمانه مقام معظم رهبری در این خصوص هم گویای واقعیت‌هایی چند می‌باشد که می‌تواند کمک کار مناسبی در اثبات بی تدبیری برخی از مقامات باشد.
شعار سال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: در حادثه بنزینی سال ۹۸ شاهد بودیم که حسن روحانی مردم را به سخره گرفت، نیشخند زد و گفت که خودم هم صبح جمعه از گرانی بنزین مطلع شدم که این مسئله نشان‌دهنده آن بود که رئیس جمهور سابق از مردم فاصله زیادی داشت.

وی عنوان کرد: آن رفتار غیر قابل دفاع روحانی باعث عصبانیت و اعتراض برخی از مردم شد و خسارات فراوانی به کشور وارد شد و حتی به اموال شخصی مردم هم خسارت وارد شد و برخی از افراد هم زخمی و کشته شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوء تدبیر آشکار دولت روحانی خسارت بسیار بزرگی را به کشور تحمیل کرد و آنان ثابت کردند که توان مدیریت مسائل مهم را ندارند، این در حالی است که خود را دولت ژنرال‌ها می‌نامیدند و مدعی مدیریت و تدبیر بودند.

سلیمی ادامه داد: سوء تدبیر دولت روحانی، فرصت را به گروه‌های ضدانقلاب در خارج از کشور و نفوذی‌های داخلی داد و آنان زمین را برای جاسوسان و فتنه‌گران باز کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن حادثه خسارت‌های زیادی را به کشور تحمیل کرد و حتماً باید کسانی که زمینه‌ساز آن اتفاقات شدند، پاسخگو باشند و بگویند که چرا به مسئولیت‌های خود عمل نکردند و لازم است محاکمه شوند.
 
نماینده مجلس و درخواست محاکمه فوری زمینه سازان حادثه آبان ۹۸

دستخط محرمانه رهبر انقلاب خطاب به روحانی درباره افزایش قیمت بنزین

«این مورد مربوط به خود مسئولان سه قوه است و اینجانب به خاطر نظرات گوناگون در آن مورد نظری ندارم.»
 
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین