پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
مصائب ناتمام و زیادی برای جوانان در موضوع تشکیل خانواده وجود دارد.البته که این تنها مشکل جوانان نیست. اقتصاد و بیکاری و اشتغال، تورم و نبود حمایت ، فرهنگ پذیری ، مشکلات اموزشی و مهارت آموزی، مشکلات تربیتی ، مشکلات تهیه مسکن و وسایل منزل ، همسر گزینی مناسب و هزاران درد دیگر، جزو مشکلات رایج جوانان در این کشور است. مشکلاتی که به چشم بعضی مسئولان و مدیران اجرایی بی غیرت این کشور نمی آید و بفکر فیش حقوقی و اضاافه کار آخر ماه خود هستند. لعنت خدا و نفرین 14 معصوم بر وجود بی خاصیت تان .
شعار سال: کاهش چشمگیر آمار ازدواج جوانان ایرانی طی سال‌های اخیر، نشان دهنده و شاخصی برای افزایش مشکلات جوانان در حوزه تشکیل خانواده است.
 
افزایش مشکلات جوانان برای تشکیل خانواده
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار:۲۹ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.dana.ir/۱۷۸۵۷۶۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
0
0
انها که میگویند جوان برای تخلیه انرژی حق دارد با حرکات ایذائی اسایش دیگران را سلب کند، نمیدانند که اگر جوان تحت تربیت و کنترل و زندگی هدفمند در راستای کسب علم و مهارت و زندگی سازنده باشد، هرگز به این رفتار وحشیانه دست نمیزند. مدارس عملا هیچ نقش تربیتی و سازنده ندارند و خانواده ها هم در زنجیره بی فرهنگی مزمن فاقد توان و درک مفهوم تربیت و اجرای انند. از جامعه ای که هیچ نقشی در گسترش علم و اختراع و اکتشاف ندارد و ارزشی برای علم قائل نیست اما افتخار استفاده از تکنولوژی شگفت انگیز کشورهای مترقی را دارد، بیش از این انتظاری نیست. پس از انقلاب، عضویت در نهادهای انقلابی مهمترین و ارزشمندترین هدف بوده که مزایای فراوانی برای انها داشته بدون انکه نیاز به زحمت تحصیل و خدمت یا تولید دانش بنیان باشد.
مدیر پایگاه

درود بر شما که ارزش و جایگاه تربیت را در کنار بحث آموزش و اثرات هم افزای این دو بال در ترقی جوانان و در نهایت ، اثرگذاری بر زایش اخلاق، فرهنگ و تمدن را بخوبی فهمیدید و بیان داشتید. 

بیان همین چند سطر از جانب شما ، ما را به کارمان امیدوارتر کرد. 

خداوند حافظ و حامی منظومه فکری صاحبان اندیشه ای چون شما باشد که به راستی خادمان واقعی کشور و انقلاب اسلامی محسوب می شوید.

روزتان پر نور ، عمرتان با عزت و عاقبت بخیر باشید ان شاالله

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین