پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۷۹۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس مدعی شد که بدون مشارکت کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس در مذاکرات وین، هیچ راه حلی برای موضوع هسته‌ای ایران وجود نخواهد داشت.

شعار سال: دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس به طرح اظهاراتی زیاده خواهانه درباره مذاکرات ایران و سایر طرف‌های برجام در وین پرداخت.
 
نایف الحجرف، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس  مدعی شد که بدون مشارکت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در مذاکرات وین، هیچ راه حلی برای موضوع هسته‌ای ایران وجود نخواهد داشت.
 
الحجرف در ادامه زیاده‌خواهی‌های خود تاکید کرد: مذاکرات با ایران باید شامل برنامه موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران نیز باشد.
 
به گزارش ایسنا، مذاکرات برجامی ایران و ١+٤ قرار است روز ٢٩ نوامبر (هشتم آذرماه) در وین از سر گرفته شود.
 
این موضع گیری زیاده خواهانه درحالی بارها از سوی مقامات برخی کشورهای منطقه خلیج فارس مطرح شده است که جمهوری اسلامی ایران به طور جدی تاکید دارد که برجام یک توافق انجام شده میان ایران و سایر امضا کنندگان آن است و مذاکرات در وین نیز تنها برای بازگشت به اجرای کامل و اولیه آن است.
 
مقامات کشورمان همچنین بارها خاطر نشان کرده اند که برجام، محدود به برنامه هسته ای ایران است و ایران هرگز درباره توان دفاعی خود که شامل برنامه موشکی نیز می شود، مذاکره نخواهد کرد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایسنا، تاریخ انتشار:   30آبان  1400، کدخبر: 1400083023656، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین