پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
کانال تلگرامی لرستان خبر در ادعایی سنگین بیان داشته اند که بعد از اعتراضات مردمی نسبت به آلوده سازی محیط زیست توسط هتل شاپور خواست، مدیر هتل تهدید به قتل خبرنگار نموده است. نظر به اهمیت موضوع اقدام به انعکاس خبر شده و بدون تائید یا تکذیب محتوای منتشر شده، منتظر دریافت توضیحات مدیریت محترم هتل هستیم. لازم به توضیح است که ورود به چنین اخباری و صحت سنجی آن‌ها توسط دادستان و سایر نهاد‌های نظارتی و امنیتی از اولویت بالا برخوردار بوده و در صورت کذب بودگی خبر، اقدامات تنبیهی مناسب برای خبرنگار و در صورت اثبات آن، برخورد قضایی با افراد تهدید کننده باید صورت پذیرد.

شعار سال: روز گذشته ویدئویی از طرف مخاطبان کانال آخرین اخبار لرستان برای این رسانه ارسال شده بود مبنی بر ریختن زباله های هتل شاپورخواست در طبیعت لرستان، که این کلیپ در کانال بارگذاری شد

ساعتی بعد  «زنجی» مدیر این هتل با تحریریه کانال تماس گرفته و با خواهش و التماس خواست که برای اینکه وجهه هتل زیر سوال نرود این پست را حذف نمایند و قول داد که با مصدق آنان برخورد صورت گیرد

اما امروز مدیر این مجموعه از بازخورد این خبر عصبانی بود تماس گرفته و ضمن تهدید جانی مسؤل کانال آخرین اخبار لرستان انواع فحش های ناموسی را بابت انتشار این خبر بر زبان آورد.

 متاسفانه عدم نظارت دستگاه های مربوطه بر این هتل سبب شده زنجی این چنین گستاخانه به رسانه ها فحاشی و تهدید به مرگ کند

دادستان عمومی و انقلاب در قبال تهدید به مرگ  یک فعال رسانه ای چه وظیفه ای دارد؟ آیا یک فرد معلوم الحال می تواند هم به محیط زیست آسیب بزند و هم رسانه های مردمی را تهدید به قتل کند؟

بیانیه رسانه های مردمی لرستان در پی تهدید به قتل شدن یک فعال رسانه ای/ دادستانی با مدیرفحاش هتل متخلف برخورد قاطع کند

رسانه های مردمی و مستقل استان لرستان در پی توهین و فحاشی مدیر هتل شاپورخواست خرم آباد به مسؤل کانال آخرین اخبار لرستان و تهدید به مرگ این فعال رسانه ای بیانیه ای صادر کردند که در زیر آمده است: 

متاسفانه ظهر امروز خبری تلخ در فضای رسانه ای استان لرستان منتشر شد که «زنجی» مدیر هتل شاپورخواست خرم آباد که با ریختن زباله های هتل خود به دل طبیعت سبب خسارت زدن به محیط زیست و آلودگی های بهداشتی برای مردم شده است، پس از اعتراض مردم در فضای مجازی نسبت به این اقدام زشت هتل ، مدیر هتل با مسؤل کانال مردمی آخرین اخبار لرستان تماس گرفته و وی را تهدید به قتل کرده است

این عضو اسبق شورای شهر خرم آباد که شائبه های زیادی در مورد دوران فعالیتش در شورا و همچنین ساخت هتلش مطرح است و بارها مورد اعتراض مردم و دلسوزان استان واقع شده است متاسفانه با فحاشی های شرم آور، مسؤل بزرگترین کانال خبری لرستان را تهدید به مرگ کرده است که چرا از حق مردم دفاع کرده ای!

کانال تلگرامی مردمی آخرین اخبار لرستان، که رسانه ای مردمی، مستقل و به دور از وابستگی های حزبی و باندی است در طی سالهای گذشته همواره صدای مردم محروم استان لرستان بوده و این رسالت خود را به درستی انجام داده است و شاید اگر  در قبال این تخلف هتل شاپورخواست سکوت یا معامله می کرد این چنین مورد حمله و تهدید قرار نمی گرفت! اما خبرنگاران این رسانه مردمی مثل همیشه با شرافت و آزادگی از مردم و استان دفاع و حمایت کردند که جای تقدیر دارد.

ما رسانه های مردمی استان لرستان از دادستان محترم و دستگاه های نظارتی خواستاریم با قاطعیت با مدیر این هتل متخلف برخورد کنند تا دیگر به خود اجازه ندهند به رسانه های مستقل و مردمی که صدای مردم محروم این استان هستند، فحاشی، توهین و تهدید جانی کنند.

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی عصر لرستان

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین