پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
رئیس‌جمهور گفت: رسیدگی به مشکل کم‌آبی صرفاً به وزارت نیرو منحصر نمی‌شود و همه دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند در مشورت با جوامع دانشگاهی راه‌حل ملی برای خشکسالی بیابند.
شعار سال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به مشکل کم‌آبی و خشکسالی گفت: رسیدگی به مشکل کم‌آبی صرفاً به وزارت نیرو منحصر نمی‌شود و همه دستگاه‌های مرتبط وظیفه دارند در مشورت با جوامع دانشگاهی راه‌حل ملی برای خشکسالی بیابند.

وی تصریح کرد: چنانچه مردم در موضوعی گله‌مند هستند وظیفه داریم ابعاد مختلف مشکلات و راهکار‌های موجود را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

رئیس‌جمهور تغییر الگوی کشت را یکی از راه‌های مواجهه با کم‌آبی دانست و افزود: باید متناسب با اقلیم و داشته‌های منابع آبی برای کشت محصولات اقدام شود و آموزش مورد نیاز نیز به کشاورزان ارائه شود.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیک و متقابل دولت و جوامع علمی و مراکز پژوهشی و دانشگاهی، گفت: نخبگان و جوامع علمی باید در این ارتباط دوسویه برای مسائل و مشکلات مختلف کشور، راهکار علمی و اجرایی پیشنهاد دهند.

آیت‌الله رئیسی در ادامه توجه به آینده تحصیلی و شغلی دانشجویان و نخبگان را ضروری دانست و ادامه داد: وزارتخانه‌های «علوم» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و معاونت علمی ریاست‌جمهوری باید برای استفاده از ظرفیت فارغ‌التحصیلان و امیدوار کردن دانشجویان به آینده شغلی و تحصیلی خود راهکار‌های لازم را اتخاذ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حملات سایبری اشاره و تأکید کرد: خدمات ارائه‌شده در بستر فضای مجازی به مردم باید از امنیت کامل برخوردار باشد و باید از "خدمات و داده‌ها" مقابل حملات سایبری دشمن کاملاً حفاظت شود.

رئیس جمهور به ادعا‌های دروغین علیه دولت و شایعه‌پراکنی در فضای رسانه‌ای کشور پرداخت و تأکید کرد: عده‌ای قصد دارند به اعتماد و امید مردم لطمه بزنند، اما لازم است با سرعت و دقت به این‌گونه شایعات پاسخ داده شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۳۰ آبان۱۴۰۰، کد خبر: www.tasnimnews.com، ۲۶۱۱۸۵۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین