پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
با افشای سه فیش حقوقی نجومی از یکی از پتروشیمی‌ها، حجت عبدالملکی دستور به برخورد جدی‌تر با مظاهر فساد و تصویب و ابلاغ بخشنامه ممنوعیت خرید سکه، کارت هدیه و تصویب بودجه محرمانه داد. بخشنامه‌ای که در ذیل آن، نیاز ضروری در خصوص این سه قلم را مشروط به تصویب بالاترین رده سازمانی کرده است. همین بخش از بخشنامه نیز باعث ایجاد شائبه خصوصا برای بحث بودجه محرمانه شده است. انتظار توضیح از وزیر محترم با قید فوریت را داریم.
شعار سال: دکتر حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشنامه‌ای به روسا و مدیران عامل سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و موسسات تابعه وزارتخانه اعلام کرد: به منظور مبارزه جدی با مظاهر پیدا و پنهان موضوع فساد و رعایت حداکثری اصل صرفه‌جویی و تقویت انضباط مالی در سطوح مختلف به ویژه در بنگاه‌ها و شرکت‌های تابعه و لزوم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در این باره، خرید سکه، کارت هدیه یا تصویب بودجه محرمانه و سایر اشکال مربوطه ممنوع است و در موارد خاص صرفا با اجازه بالاترین رده صندوق یا سازمان با پذیرش مسئولیت از سوی مقام مربوط مجاز می‌باشد.

قسمت آخر از بخشنامه حاضر، باعث ایجاد شائبه خصوصا برای بحث بودجه محرمانه شده است. انتظار توضیح از وزیر محترم با قید فوریت را داریم. لازم به توضیح است که در دولت قبل و در سال ۱۳۹۷ شاهد تصویب ممنوعیت هزینه کردن شش بخش در دستگاه‌ها و زیرمجموعه‌های دولتی و همچنین خرید ساختمان اداری بودیم.
 
 
بخشنامه ضد فساد شائبه دار عبدالملکی

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین