پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۸۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
رافائل گروسی دوشنبه شب (اول آذر) به منظور گفتگو با مقامات کشورمان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.
شعار سال: گروسی روز سه‌شنبه با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار می‌کند.

سفر گروسی به تهران در راستای توافق میان ایران و آژانس در سفر اخیر وی به تهران در ۲۱ شهریور و دیدارش با رییس سازمان انرژی اتمی پیش‌بینی شده است.

بر اساس بیانیه مشترک ایران و آژانس در شهریورماه، توافق شد در چارچوب تعاملات و همکاری‌های موجود فی‌مابین، دو طرف دیدار‌های متقابل را در سطوح مرتبط تداوم دهند. همچنین دو طرف، روح همکاری و اعتماد متقابل و اهمیت تداوم آن و همچنین ضرورت رسیدگی به موضوعات فی‌مابین در فضایی سازنده و منحصرا فنی را مورد یادآوری و تاکید مجدد قرار دادند.

رافائل گروسی و محمد اسلامی آخرین بار در حاشیه کنفرانس عمومی اخیر آژانس با یکدیگر دیدار کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۹۰۱۰۰۸۶۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین