پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس گفت: برای حل قطعی گاز کارخانه سیمان ایلام با وزیر نفت تماس تلفنی داشتم تا به این موضوع سریعا رسیدگی شود.
شعار سال: علی اکبر بسطامی، به اقدامات صورت گرفته برای حل مشکل گاز کارخانه سیمان ایلام اشاره کرد و گفت: معتقدم که اختلالی در فعالیت کارخانه‌های تولیدی بوجود بیاید چرا که با این اتفاق صنعت و اقتصاد کشور دچار بحران می‌شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس افزود: برای رفع مشکل گاز کارخانه سیمان با وزیر نفت تماس گرفتم و خواستار رسیدگی فوری به این موضوع بوده ام.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان نباید برای قطع گاز کارخانه سیمان پیش قدم می‌شد، اظهار کرد: ایلام از نرخ بالای بیکاری رنج می‌برد و اشتغال پایدار در این استان بسیار ناچیز است؛ بنابراین مسوولان استانی باید توجه جدی به حل مشکل بیکاری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: مسوولان کارخانه سیمان باید تلاش خود را در جهت فعالیت مضاعف این واحد صنعتی به کار گیرند تا اینکه اشتغالزایی ایجاد شود و علاوه بر این موضوع همکاری لازم را با مدیران شرکت گاز داشته باشند تا چالش‌های ایجاد شده مرتفع شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی معادن و فلزات خاورمیانه، تاریخ انتشار:۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: www.felezatkhavarmianeh.ir، ۲۳۷۰۵۶
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین