پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران در خصوص انتصاب "فاطمه حیدری" به سمت «سرپرست مدیر کل ماده صد» توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال: در این توضیحات که سایت شهر آن را منتشر کرده، آمده است: نظر به برخی نکات مطرح شده در خصوص انتصاب فاطمه حیدری به سمت سرپرست اداره کل ماده صد شهرداری تهران، لازم است نکات زیر را در خصوص توانایی علمی و شایستگی ایشان را به استحضار شهروندان برسانیم.

۱- مدیر کل اسبق ماده صد شهرداری تهران که از طرف وزارت کشور به شهرداری تهران مامور شده بودند، با اتمام ماموریت از سمت خود کناره گیری کرده‌اند.

۲- با استناد به ماده ۷۴ قانون برنامه پنج‌ساله سوم، شهرداری را مکلف کرده است که در راستای افزایش میزان حضور و ارتقای جایگاه زنان در مدیریت شهری و افزایش سطح و کیفیت حضور اجتماعی و مشارکت فعال زنان در شهر از طریق تبعیض مثبت توانمندسازی و فراهم کردن زمینه ارتقای نقش زنان در مدیریت شهری با اختصاص ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی به زنان شاغل در شهرداری، معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران، فاطمه حیدری با سابقه حدود ۱۷ سال سابقه و تجربه در شهرداری تهران، به سمت سرپرست اداره کل ماده صد شهرداری تهران منصوب شدند.

۳- ایشان دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته برنامه ریزی شهری (قبل از استخدام در شهرداری تهران) و دانشجوی سال آخر دکتری در رشته شهرسازی است.

۴- سوابق مسئولیت و کارشناسی در بخش‌های مختلف شهرسازی اعم از طرح تفصیلی، شورای برنامه ریزی منطقه، کارشناس مسئول حرائم حفاظتی – امنیتی، مسئول بودجه و ارزیابی عملکرد اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری وعملکرد مثبت ایشان در مسئولی‌های محوله سبب شده تا شورای تحول بر اساس رزومه ایشان، شرایط احراز این سمت را برای ایشان در نظر بگیرد.

۵- بهره گیری از توان علمی و تجربی همه کارکنان شهرداری و تلاش در جهت گردش نخبگان و زمینه سازی ارتقاء افراد مستعد از برنامه‌های شهرداری تهران در انتصاب پست‌های مدیریتی بوده و نسبت ایشان با عضو شورای اسلامی شهر تهران نقشی در انتصابشان ندارد.

به گزارش شهر، با حکم حمیدرضا صارمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران؛ فاطمه حیدری «سرپرست اداره کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد» شد.

فاطمه حیدری دانشجوی دکتری شهرسازی و از پرسنل رسمی و با سابقه شهرداری تهران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۹۰۴۰۳۰۲۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
تو انتصابات فقط افراد نزدیک رو میبینین و هستند افرادی که نزدیک نیستن ولی توانایی بالایی دارن و ای کاش دیده بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین