پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۶۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
نگاهی نادرست در بحث ارایه مجوز‌ها در ایران وجود دارد مبنی بر اینکه؛ کارکنان و بازنشستگان دستگاه مربوطه باید در اولویت قرار بگیرند. در اموزش و پرورش نیاز چندانی به جستجو نیست، به راحتی می‌توان فساد‌های عدیده‌ای را در این خصوص مشاهده و اثبات کرد (البته اگر دادگاه برای اقبات، شاهد قبول کند). زیر سوال رفتن عدالت آموزشی، استفاده از کمک‌ها و حمایت‌های دولتی، مجوز‌های رانتی، شهریه‌های نجومی و مواردی همانند، برخی از حوزه‌های تعارض منافع و آسیب‌های مدارس غیر دولتی می‌باشند. راستی، آیا می‌دانید که چرا اسم مدارس خصوصی انتفاعی را غیر انتفاعی گذاشته اند (اثبات انتفاعی بودن، نیاز به شاهد ندارد، خودمان آماده اثبات هستیم)!
شعار سال: با مصادیق تعارض منافع آشنا شویم - وزارت آموزش و پرورش

قدم اول در مسیر حرکت به سمت «مدیریت تعارض منافع»، شناخت موقعیت‌ها و مصادیق بروز تعارض منافع است.

در این ویدئو که با تلاش مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه آماده شده است، به صورت خلاصه اصلی‌ترین مصادیق تعارض منافع در وزارت آموزش و پرورش معرفی شده‌اند.

مدارس غیردولتی که قرار بود باری را از روی دوش دولت بردارند، کارشان به جایی رسید که در سال ۱۳۹۸، از صندوق ذخیره ارزی کمک گرفتند.

تعداد بازدید : 16

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی شفافیت برای ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین