پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
واقعا تمایز گذاشتن و تافته جدا بافته دیدن کارکنان وزارت نفت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ اگر عزیزان کارمند نفتی، از گرفتن حقوق همانند سایر دستگاه‌ها ناراضی هستند، چرا استعفا نمی‌دهند یا بازخرید نکرده و بازنشست نمی‌کنند خودشان را؟ جوانان متخصص زیادی حاضرند با نصف حقوق این دوستان، برای کشور جان فشانی‌ها کنند. مالیات را ما می‌دهیم و منابع همگانی کشور استخراج شده و تبدیل به بودجه می‌شود و کیف و حالش را کارمندان نفتی می‌برند. آیا ضرورت بازنگری در قانون مستثنی سازی کارکنان وزارت نفت از نظام جامع پرداخت کارکنان دولت را احساس نمی‌کنید؟

شعار سال:واقعا تمایز گذاشتن و تافته جدا بافته دیدن کارکنان وزارت نفت چه معنایی می تواند داشته باشد؟ اگر عزیزان کارمند نفتی، از گرفتن حقوق همانند سایر دستگاه ها ناراضی هستند، چرا استعفا نمی دهند یا بازخرید نکرده و بازنشست نمی کنند خودشان را؟ جوانان متخصص زیادی حاضرند با نصف حقوق این دوستان، برای کشور جان فشانی ها کنند. مالیات را ما می دهیم و منابع همگانی کشور استخراج شده و تبدیل به بودجه می شود و کیف و حالش را کارمندان نفتی می برند. آیا ضرورت بازنگری در قانون مستثنی سازی کارکنان وزارت نفت از نظام جامع پرداخت کارکنان دولت را احساس نمی کنید؟


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین