پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳
حمید ثابت‌قدم با بیان اینکه منافع عده‌ای داخل کشور در گرو وارد نشدن عینک آفتابی استاندارد است گفت: نزدیک به دو سال است جلوی واردات عینک آفتابی استاندارد را گرفته اند.
شعار سال: حمید ثابت‌قدم، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک اظهار داشت: نزدیک به دو سال است که جلوی واردات عینک آفتابی استاندارد که یک کالای ضروری و پزشکی است به کشور گرفته شده و در عوض، ارز زیادی به واردات دارو‌های چشمی تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: مسئولان وزارت صمت خیال می‌کنند عینک آفتابی یک کالای لوکس است، درحالی که اینطور نیست و پس از ممنوعیت ورود عینک آفتابی، بیماری‌های چشمی ناشی از اشعه ماورای بنفش افزایش پیدا کرده است.

ثابت‌قدم افزود: اکثر عینک‌های آفتابی موجود در بازار غیراستاندارد هستند. برخی از عینک‌های آفتابی هم به شکل قاچاق وارد کشور می‌شود. چشم‌پزشکان راغب نیستند مردم از عوارض اشعه‌های نور خورشید مطلع شوند و عینک آفتابی استفاده کنند. منافع عده‌ای در داخل کشور در گرو وارد نشدن عینک آفتابی استاندارد است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۲۰۱۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
1
0
عینک آفتابی اصل هم وارد بشه قیمتش حتما خیلی بالاست و مردم نمیتونن ازش استفاده کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
فقط عینک که نیست جلوی واردات خیلی از چیزها گرفته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین