پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۸۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶
احمدرضا فرشچیان، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران مدعی است که ضعف وزارت جهاد کشاورزی باعث شده بازار‌های اصلی خرما و پسته را از دست بدهیم. کشور‌های درجه یک، پسته و خرمای ایرانی را نمی‌خرند؛ می‌دانید چرا؟ چون کیفیت آن‌ها نسبت به قبل کمتر شده است! وزارت جهاد کشاورزی بخش کشاورزی را رها کرده است. کشاورزان در بخش آموزش و ترویج رها شده‌اند.
شعار سال: ضعف وزارت جهاد کشاورزی باعث شده بازار‌های اصلی خرما و پسته را از دست بدهیم. کشور‌های درجه یک، پسته و خرمای ایرانی را نمی‌خرند؛ می‌دانید چرا؟ چون کیفیت آن‌ها نسبت به قبل کمتر شده است!

احمدرضا فرشچیان، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با «نود اقتصادی»: اروپایی‌ها پسته و خرمای ما را دو برابر کشور‌های دیگر می‌خرند، ولی به دلیل افت کیفیت این بازار‌ها را دست دادیم. وزارت جهاد کشاورزی بخش کشاورزی را رها کرده است. کشاورزان در بخش آموزش و ترویج رها شده‌اند.

تعداد بازدید : 12

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
0
همین طور ادامه داشته باشه تا چند سال آینده بازار تمام محصولات رو از دست میدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
تو همه جا ضعف داریم و خودشون رو یواش یواش نشون میدن و نتیجش میشه از دست دادن بازار محصولات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین