پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
عکس از منابع مهم اطلاعات است و عکاسان نقشی تاثیرگذار در انتخاب و انتقال این اطلاعات بر عهده دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک عکس خبری خوب، بیان واقعیت صحنه به مخاطب و قابل درک بودن است. عکس خبری باید ساده، دقیق و سرشار از اطلاعات باشد و همچنین بتواند از زوایایی جدید و گسترده‌تر از واقعیت را در معرض دید مخاطب قرار دهد. با همین رویکرد قصد دارد، منتخبی از تصاویر و گزارش‌های تصویری خبرگزاری‌های داخلی را که از نظر مضمون، ویژگی‌های حرفه‌ای و جذابیت‌های تصویری تا حدی متمایز به نظر می‌رسد، منتشر کند.
شعار سال: «اصغر خمسه» عکاس خبرگزاری ایرنا تصاویر خوبی از وضعیت ساختمان پلاسکو کار کرد که به دلیل سوژه پردازی و انتخاب نما‌های مناسب، می‌تواند به بیننده اطلاعات خوبی پس از ریزش آن بدهد. این عکاس در گزارش خود توضیح داده «پس از فرو ریختن ساختمان پلاسکو در دی‌ماه سال ۱۳۹۵ که منجر به شهادت ۱۶ تن از آتش‌نشانان شد، در سال ۱۴۰۰ ساختمان پلاسکو جدیدی جای آن ساخته شده است. این ساختمان ۲۰ طبقه ارتفاع دارد و هر یک از طبقات به نام یکی از آتشنشانان شهید نام‌گذاری شده است. بر روی سقف این ساختمان نیز محل فرود بالگرد وجود دارد. این ساختمان با طراحی پیشرفته در قسمت نما، معماری داخلی، تاسیسات برقی، مکانیکی و اطفاء حریق در آستانه بهره‌برداری است.»
 
وضعیت فعلی ساختمان پلاسکو
 
وضعیت فعلی ساختمان پلاسکو
 
 
وضعیت فعلی ساختمان پلاسکو
 
 
وضعیت فعلی ساختمان پلاسکو


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:۱۲۷۳۳۴۰، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین