پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
سایت شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد امکان رصد فعالیت‌های مجلس و نمایندگان راه‌اندازی شده و هدف اصلی سامانه شفافیت، آگاهی مردم از فعالیت‌ها و عملکرد نمایندگان خود در مجلس است.
شعار سال: سایت شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد امکان رصد فعالیت‌های مجلس و نمایندگان راه‌اندازی شده و هدف اصلی سامانه شفافیت، آگاهی مردم از فعالیت‌ها و عملکرد نمایندگان خود در مجلس است.
با مراجعه به سایت مجلس و «جستجوی عبارت: شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس در گوگل» و انتخاب گزینه فعالیت نمایندگان و سپس با انتخاب شهر حوزه انتخابیه خود، به راحتی می‌توان عملکرد هر نماینده را بررسی کرد.
بر اساس آمار منتشره در این سایت، یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان در شش ماهه گذشته عملکرد بهتری نسبت به دیگر نمایندگان لرستانی دارد و سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر، ضعیف‌ترین عملکرد را در بین دیگر شهرهای لرستان دارد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی لرستان خبر
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین