پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
هزینه یک میلیاردی هر بیمار اس.ام.ای در سال، شاید باعث شود که حتی برخلاف میل، نتوانیم آنها را جزو خدمات حمایتی در بیاوریم. در واقع یک مدیر در مواجه با این بیماری باید یکی از دو راه نگاه اقتصادی یا نگاه انسانی را در پیش گیرد. یادمان نرود که ثروتمندان برای شش ماه زنده ماندن بیشتر، حاضرند میلیاردها تومان هم هزینه کنند. ورای برداشت های سیاسی، قضاوت را به شما می سپاریم.

شعار سال: دو برخورد متفاوت با هزینه‌های درمان یک بیماری خاص‌

‌ویدئوی پائین؛ چند سال قبل وزیر بهداشت روحانی درباره هزینه‌های درمانی بیماری اس‌ام‌ای گفت چرا باید برای بیمارانی هزینه کنیم که طول عمر کوتاهی دارند!

‌ویدئوی بالا؛ رئیس‌جمهور در میان تجمع‌کنندگان مقابل مجلس که خانواده‌های بیماران SMA بودند حضور یافت و یک روز بعد دیدار دیگری با آنان ترتیب داد و بیماران خاص را فرزندان خود و اعضای دولت دانست و گفت: دولت رسیدگی و تامین داروهای بیماران به ویژه بیماری‌های خاص را وظیفه خود می‌داند و باید هر کاری که برای کاهش آلام خانواده‌ها و درمان فرزندان‌شان لازم است انجام شود.

تعداد بازدید : 6

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی فرهیختگان

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین