پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶
کانال تلگرامی سرائر، با درج خبری در خصوص انتصابات خاص از آقای عبدالملکی در قالب پنج سوال توضیح خواسته است. به منظور مقابله با شایعات و افزایش راست آزمایی‌ها، منتظر دریافت توضیحات و روشنگری‌های صورت پذیرفته هستیم.
شعار سال: کانال تلگرامی سرائر ضمن تاکید مجدد بر حضور آقای مومنی ( ادعا شده برادر خانم وزیر) در مجموعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از آقای عبدالملکی پرسیده است که :

۱-آقای عقیل یارویسی که با سابقه بازرس یک شرکت خصوصی انبوه سازی به عنوان مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت کار منصوب شده آیا برادر خانم آقای علی اکبر رضایی سرپرست حراست آن وزارتخانه است ؟

۲-آقای حامد فروزان علاوه بر اینکه داماد نوه آقای محمد خامنه ای است چه نسبتی با آقای قرائتی دارد؟

۳- آیا سیدعلی زرهانی مدیرعامل شرکت تولیدی گاز لوله فرزند آقای سید احمد زرهانی قائم مقام آقای قرائتی در ستاد اقامه نماز نیست؟

۴- آیا محمد فروزان، عضو هیئت مدیره ی شرکت تجهیزات ایمنی راه ها برادر حامد فروزان نیست؟

۵- و پاسخ دهید شما که مخالف تقسیم مجموعه ها بین بیوت بودید ،بنظرتان وزارت کار را محل سهم خواهی نمایندگان و جریانات سیاسی نکردید؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، هیچگونه نظری در خصوص تائید یا رد موارد فوق نداشته و صرفا بنا بر رسالت رسانه ای و مقابله با شایعه سازی ها و تخریب ها ، اقدام به بازنشر خبر کرده است. منتظر دریافت توضیحات و انتشار آنها هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سرائر
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
Finland
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
2
درود بر شما
لطفا این سوال هم از آقای عبد المالکی بپرسید که اطلاع دارن بعد از انتصاب محمد فروزان به سمت رییس هییت مدیره شرکت تجهیزات ایمنی راهها چه بلایی به سر این شرکت با سابقه آمده و چند بار کارکران بی گناه بابت تعطیلی خط تولید و بدهی میلیاردی دست به اعتصاب زدن و سرکوب شدن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین