پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
محمود صادقی در خصوص آسیب شناسی فسادستیزی در ایران می‌گوید که درخواست شفافیت از مجلس باید همراه با درخواست و مطالبه شفافیت از سایر نهاد‌های تقنینی باشد. فسادستیزی با رویکرد برخورد فردی با مصادیق فساد، استفاده از برند فسادستیزی برای ارتقا خود و مواردی همانند، خودش فسادزا می‌شود. صادقی از تهدید‌های غیرمستقیم نمایندگان در روند رای دهی می‌گوید و از حیات خلوت‌های خاص که اعمال نظر می‌کنند. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی از کلیه مطلعین برای ورود موثرتر ارکان مدیریتی کشور به بحث فسادستیزی هستیم.
شعار سال: محمود صادقی در خصوص آسیب شناسی فسادستیزی در ایران می‌گوید که درخواست شفافیت از مجلس باید همراه با درخواست و مطالبه شفافیت از سایر نهاد‌های تقنینی باشد. فسادستیزی با رویکرد برخورد فردی با مصادیق فساد، استفاده از برند فسادستیزی برای ارتقا خود و مواردی همانند، خودش فسادزا می‌شود. صادقی از تهدید‌های غیرمستقیم نمایندگان در روند رای دهی می‌گوید و از حیات خلوت‌های خاص که اعمال نظر می‌کنند. منتظر دریافت توضیحات تکمیلی از کلیه مطلعین برای ورود موثرتر ارکان مدیریتی کشور به بحث فسادستیزی هستیم.

تعداد بازدید : 7

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اکو ایران
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین