پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
رابطه رهبر با سردار سلیمانی رابطه فرمانده و سرباز نبود. رابطه‌ای از جنس پدر- فرزند، مراد-مرید و در کل رابطه‌ای از جنس دل بود و عاطفه. رهبر در زمان تعریف روایتی منسوب به حاج قاسم سلیمانی، بغض می‌کند و اشک می‌ریزد. سعی دارد پنهان کند، اما عیان است و مشهود. ما به قربان بغض و اشکت بر شهید.
شعار سال: رهبر انقلاب از انتظار "حاج قاسم سلیمانی " پشت درب اتاق عمل جراحی و همراهی با خانواده دوست شهیدش خاطره جالبی تعریف کردند.

تعداد بازدید : 12
 
جزئیاتی از خاطره‌ای که رهبر انقلاب از حاج‌قاسم روایت کرد را می توانید در اینجا بخوانید:

محمد صرفی یکی از همرزمان سردار: امروز آقا با چشم اشکبار خاطره‌ای از حاج قاسم روایت کرد. جزئیات بیشتر ماجرا از این قرار است؛ مهدی مغفوری از رزمندگان لشکر۴۱ ثارالله بود و در کربلای۴ پرکشید. از او ۳ فرزند به یادگار ماند. یکی فاطمه که آن زمان ۳ ساله بود.

فاطمه خانم با علی تهامی (فرزند شهید) ازدواج می‌کند و صاحب دو فرزند می‌شوند؛ زینب و حسین. پدر در ماموریت است و زینب نیاز به عمل جراحی پیدا می‌کند.

خبر به حاج‌قاسم می‌رسد و او سریع خود را به بیمارستان می‌رساند. عمل با موفقیت به پایان می‌رسد و مادر از حاج قاسم تشکر می‌کند.
ما به قربان بغض و اشکت بر شهید
حاج قاسم می‌گوید؛ «من بابات را به جای خودم فرستادم و حالا به جای او اینجا هستم.» می‌ماند تا دخترک به هوش بیاید و خیالش راحت شود. برای فاطمه خانم پدری می‌کند و برای زینب پدربزرگی. کتاب حاج قاسمی که من می‌شناسم «خاطرات علی شیرازی»

شهید مغفوری عارف و به نوعی اهل کشف و کرامات بود. دائم الوضو بوده و در قنوت دعای کمیل را می‌خواند. احترام خاص به والدین از دیگر ویژگی‌های او همچون فرمانده‌اش حاج قاسم بود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
0
قربون سوادت بروم!
منسوب درسته
مدیر پایگاه

سلام 
ممنون از تذکر بجای شما

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین