پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
غرامت حاصل از هزاران مورد آزار جنسی در سازمان پیشاهنگی آمریکا باعث ورشکستی این نهاد خواهد شد. در این میان یک غرامت ۲/۷ میلیارد دلاری برای این نهاد در نظر گرفته شده است که با طی روند کنونی به ورشکستگی آن منجر خواهد شد.
شعار سال: بنا به گزارش روزنامه وال استریت ژورنال؛ ۸۲ هزار مورد شکایت در مورد آزار‌های جنسی در سازمان پیشاهنگی آمریکا ثبت شد که در این میان یک غرامت ۲/۷ میلیارد دلاری برای این نهاد در نظر گرفته شده است که با طی روند کنونی به ورشکستگی آن منجر خواهد شد. سازمان پیشاهنگی آمریکا برای اینکه بتواند از ورشکستی فرار کند به حل‌وفصل دعوا با ۷۵ درصد از شاکیانش نیاز داشت که تنها توانست رای مثبت ۷۳ درصد از آن‌ها را به دست آورد. ۵۴ هزار نفر در این رای‌گیری شرکت کرده‌اند. برای اینکه سازمان پیشاهنگی آمریکا به ورشکستگی کامل دچار نشود باید با همه طلبکاران خود به توافق مالی برسد.

سازمان پیشاهنگی پسران آمریکا بعد از موج شکایات متعدد مبنی بر آزار جنسی، در فوریه سال ۲۰۲۰ دادنامه ورشکستگی خود را تسلیم دادگاه کرد. با اینکه این نهاد عمومی از قربانیان عذرخواهی کرده، اما به نظر می‌رسد برای فرار از ورشکستگی کامل باید اموال خود برای تسویه حساب با شکات حراج کند.

گفته شده پرونده آزار‌های جنسی پسران در سازمان پیشاهنگی آمریکا بزرگترین پرونده این نوع آزار‌ها در تاریخ آمریکا است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۹۲۶۰۴، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین