پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
ماجرا از این قرار است که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیش نیروی انتظامی‌پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود. گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است.

شعار سال: اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس در روزهای اخیر با مورد عجیبی مواجه شده است.
 
اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی – کوزوویی سابق پرسپولیس سالهاست که در ایران زندگی می‌کند و به زبان فارسی هم مسلط است.
 
اشپیتیم که در حال حاضر به عنوان کارشناس برنامه اینترنتی ۱۱ در کنار خداداد عزیزی، علی کریمی، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان فعالیت می‌کند، طی روزهای اخیر با مورد عجیبی مواجه شده است. اشپیتیم موهای بلندی دارد و همین موضوع باعث ایجاد یک سوءتفاهم برای او شده است.
 
ماجرا از این قرار است که آرفی چند روز قبل به همراه یکی از دوستانش در خیابان تردد می‌کرده است که ناگهان از سوی پلیش نیروی انتظامی‌پیامکی برای دوست اشپیتیم که راننده و صاحب ماشین بود، ارسال می‌شود.
 
در این پیامک به صاحب خودرو به خاطر سرنشین بدحجاب (اشپیتیم آرفی) تذکر داده می‌شود و به او اعلام می‌شود در صورت تکرار با جریمه مواجه خواهد شد.
 
گویا ظاهر و موی بلند اشپیتیم باعث شده تا دوربین‌های ثبت تخلف او را با یک خانم اشتباه بگیرند و گمان کنند که سرنشین ماشین مرتکب بدحجابی شده است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر ورزشی، تاریخ انتشار: 16دی 1400، کدخبر: 344341، www.khabarvarzeshi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین