پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۶۹۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
خرید ملک یکی از آرزو‌های همه افراد است. قدرت خرید خانه در کشور‌های مختلف بسته به میزان تورم و سطح درآمد مردم متفاوت است، قیمت خرید خانه یکی دیگر از عوامل موثر در صاحبخانه شدن افراد است. اما بسیاری از افراد در کشور‌های توسعه یافته همیشه مبلغی را برای خرید خانه در نظر می‌گیرند و به عنوان پس انداز به آن مبلغ اضافه می‌کنند. بسیاری افراد نیز دوراندیشی دیگری برای فرزندانشان دارند و مبلغی برای پس انداز و خرید خانه برای فرزندان در نظر می‌گیرند. در بعضی کشور‌ها بیشتر مردم به اجاره‌نشینی علاقه دارند و با توجه به تورم و سطح درآمد هیچ وقت تصمیم خود برای صاحبخانه شدن را عملی نمی‌کنند. قدرت خرید خانه در کشور‌های مختلف بسیار تفاوت دارد بر همین اساس در بعضی از کشور‌ها تعداد افرادی که صاحب خانه هستند بیشتر از بقیه است.

شعار سال: مقایسه‌ی توانایی صاحب‌خانه‌شدنِ مردم آمریکا با کمترین حقوق سالانه‌ی فدرال در آمریکا طی سال‌های گذشته. مردم آمریکا با حقوق سالانه‌ی خود چه مقدار (یا چه کسری) از یک خانه را می‌توانستند و می‌توانند بخرند؟!

به عبارتی کاهش قدرت خرید خانه‌ی مردم آمریکا در طی سال‌های مختلف، بدون تحریم، بدون هیچ مانعی و در عین ازدیاد افسارگسیخته‌ی ثروت سرمایه‌داران!

بر اساس آمار، ۵ کشور زیر دارای بیش‌ترین تعداد صاحب‌خانه به نسبت کشورهای دیگر هستند:

رومانی ۹۶.۴ درصد
سنگاپور ۹۰.۷ درصد
اسلواکی ۹۰.۳ درصد
چین ۹۰ درصد
کوبا ۹۰ درصد


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی رصد تحلیل های روز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین