پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
برخوردهای شعار گونه و ایدئولوژیک با حساس ترین موضوعات مرتبط با منافع ملی و کشیدن پرده محرمانه گی ، سیاست محور ، فنی گرایی حول موضوع ، لطمات زیادی را بر کشور تحمیل کرده و سواستفاده های عدیده ای را باعث شده است. تحریم یکی از این حوزه ها بوده و بنوعی می توان ان را معادل تحمیل جنگ دوم ده ساله بر کشور قلمداد کرد . همان موضوعی که با نگاه غیر حرفه ای بدان ، تاوان زیادی را برما تحمیل کرد، در حالی که می شد حتی بعنوان نوعی فضا و فرصت ساخت ، مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال: آقایان در دولت روحانی مانور روی کم اثری و بی اثری تحریم‌ها می‌دادند و، اما الان تاکید بر فلج کننده بودن آن می‌کنند. اگرهم بپرسید که چرا تغییر موضع دادید، ممکن است بحث فریب دشمن را مطرح نمایند.

سوال اینجاست که آیا می‌شود نظامات سیاسی و کلان یک کشور را با این نوع استدلال‌ها جلو برد؟
 
چقدر فرصت طلب از شعار بی اثر بودگی تحریم‌ها حداکثر دلالی و سود را برده اند؟
 
چیزی درباره دلال‌های تحریم می‌دانید؟

تحریم ،غیر موثر بود یا فلج کننده!

آیا می‌دانید که کم تدبیری رخ داده در تحریم ها، تحمیل نوعی جنگ ده ساله جدید بر ایران بود (بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله با عراق)؟
 
آیا می‌دانید که کم توجهی به مدیریت تحریم‌ها و برخورد شعارگونه با آن، چه فرصت‌هایی را از کشور گرفته است؟
 
آیا نمی‌شد تحریم‌ها را از تهدید تبدیل به فرصت کرد؟
 
آیا مدیریت امر پیچیده‌ای به اسم تحریم، کار سیاسیون است؟

ورای جناج بندی چپ و راست سیاسی و مقصریابی کوچک و بزرگ، باید اذعان داشت که مدیریت تحریم مهمتر از آن بود که بدست سیاسیون سپرده شود.
 

تحریم ،غیر موثر بود یا فلج کننده!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین