پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
عباس کردنوری گفت: شک نکنید کوتاهی مدیران سابق باعث شده کار به اینجا بکشد و استقلال و پرسپولیس چوبش را بخورند. از شخص خاصی نام نمی‌برم و نمی‌توان یک نفر را مقصر اصلی دانست، اما به‌طور کلی می‌توان گفت مجموع تصمیماتی نادرست منجر به این نتیجه شده است.
شعار سال: "عباس کردنوری"، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره مسئله حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: شک نکنید کوتاهی مدیران سابق باعث شده کار به اینجا بکشد و استقلال و پرسپولیس چوبش را بخورند. از شخص خاصی نام نمی‌برم و نمی‌توان یک نفر را مقصر اصلی دانست، اما به‌طور کلی می‌توان گفت مجموع تصمیماتی نادرست منجر به این نتیجه شده است.

وی عنوان کرد: واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد. ما بدون تجربه وارد فوتبال حرفه‌ای شدیم. قالب قبلی فوتبال‌مان آن چنان بد نبود، اما از زمانی که تصمیم به حرفه‌ای شدن فوتبال گرفتیم ناتوانی‌های مدیریتی‌مان مشخص شد. مسئول فوتبال فدراسیون است و بالاترین عضو این مرجع رئیس فدراسیون است. بالطبع خود فدراسیون است که به باشگاه دستور می‌دهد و از آن‌ها درخواست دارد.

کردنوری در ادامه افزود: مسئولین باشگاهی تا حدودی مقصر هستند، اما مقصر اصلی خیر. کسی که مسئول اصلی است، فدراسیون است. به طور مثال همین حالا اگر فیفا بخواهد با باشگاه‌ها در ارتباط باشد این ارتباط از طریق فدراسیون شکل می‌گیرد و در این مسئله بنده فدراسیون را بی‌تقصیر نمی‌دانم. ببینید، فیفا می‌خواهد از فوتبال حفاظت کند و این صنعت را به رشد برساند. با همین مقرراتی که البته انجام نشده و فدراسیون در انجام آن‌ها غفلت کرده. فیفا می‌گوید این قوانین و این دستورالعمل‌های من می‌تواند فوتبال را مستقل کند و از لحاظ اقتصادی به رشد برساند.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره روند آن‌ها در لیگ گفت: هنوز بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم. مربیگری مجیدی؟ برای این‌که خواسته‌های هواداران اجابت و تیم قهرمان شود ۲ راه وجود دارد؛ جذب مربیان درجه یک خارجی یا استفاده از چهره‌های داخلی یک باشگاه. استفاده از چهره‌های یک باشگاه هم باید به شیوه‌ای درست باشد. روز اول روی مجیدی ریسک شد، اما به نظرم این ریسک جواب داده. او مسیر را سریع‌تر از دیگران طی کرده. مجیدی بازیکن بزرگی بوده، اما در دوران مربیگری هنوز بزرگ نشده که البته به حل این مشکل خوشبینم. استقلال تا امروز عملکرد خوبی داشته و امیدوارم با قهرمانی‌اش خوشحال شوم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۸۴۱۷۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین