پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
چرا فرآیندهای نظارتی در کشور چنان ناکارآمد و هزینه زا باید تعریف شود که مدیران دولتی و نهادهای عمومی بتوانند ، به هر صورتی که می خواهند اعمال سلیقه کنند. سوال ما زا آقای فتاح این است که با وجود مورد تائید بودن دینی و انقلابی آقای حشمت الله قنبری، ایشان چه توانمندی و تخصص خاص فنی یا سوابق موثر مدیریتی داشتند که بعنوان مدیر عامل هلدینگ سیاحتی ومراکز تفریحی پارسیان منصوب شدند.

شعار سال:رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح، با صدور حکمی «حشمت الله قنبری» را به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.
 
متن حکم رئیس بنیاد مستضعفان خطاب به حشمت الله قنبری به شرح زیر است:
 
«نظر به مراتب تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت 2 سال به سمت «مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان» منصوب می نمایم.
 
با عنایت به اولویت و اهمیت مسائل فرهنگی و لزوم تحول بیش از پیش در بهره برداری از امکانات موجود گردشگری، در نظر است موسسه موزه ها از این تاریخ، ذیل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به فعالیت خود ادامه دهد؛ از این رو انتظار می رود با بهره گیری از تجارب درخشان در امر ساماندهی موزه ها و نیز بهره مندی از نظرات خبرگان عرصه سیاحتی و گردشگری در چارچوب مصوبات هیئت مدیره هلدینگ، نسبت به اعمال اصلاحات لازم در ساختار آن شرکت اقدام فرمایید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال در کمک به پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد و انجام امور محوله موفق باشید.»


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب  ، تاریخ انتشار: 21 دی 1400، کدخبر: ،www.entekhab.ir،656621

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
به نظر میاد توانایی شناسایی نیروهای متخصص رو ندارین!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
خیلی عالی میشه از نیروهای جوانی که تحصیل کرده هستند و تخصص دارن تو این زمینه استفاده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین