پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲
بانک پاسارگاد با هدف صورت گرفتن معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک می‌باشد به ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی می‌پردازد.بانک خصوصی پاسارگاد در حال حاضر یکی از ۱۰۰ شرکت فعال و برتر در ایران محسوب می‌شود، تسهیلات و بسته‌های رفاهی و وام‌های متعددی را در راستای کمک به مشتریان خود اعطا می‌کند.
شعار سال: امروزه تمامی اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی در صورتی که در انجام امور مختلف خود با کمبود مواجه شوند، می‌توانند به راحتی از بانک خود در جهت تامین هزینه‌های خود، مطابق مقررات مربوط درخواست وام یا تسهیلات داشته باشند.

بانک خصوصی پاسارگاد نیز که در حال حاضر یکی از ۱۰۰ شرکت فعال و برتر در ایران محسوب می‌شود، تسهیلات و بسته‌های رفاهی و وام‌های متعددی را در راستای کمک به مشتریان خود اعطا می‌کند.

اعطای تسهیلات ارزان قیمت بدون محدودیت

این مجموعه به مشتریان خود متناسب با ضریب امتیاز آن‌ها در بانک و با روزانه حداقل ۱۰۰ هزارتومان مانده حساب در حساب‌های جاری و کوتاه مدت این تسهیلات را اعطا می‌کند. هر ۱۰۰ هزارتومان باقی مانده در حساب مشتری روزانه یک امتیاز دارد.

نرخ این تسهیلات برای حساب‌های جاری ۹ الی ۱۸ درصد و برای حساب‌های کوتاه مدت عادی ۱۸ درصد است. حداقل مبلغ تسهیلات اعطایی برای اشخاص حقیقی و حقوقی به ترتیب ۲۰ میلیون تومان و ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ضمنا حداکثر مدت بازپرداخت در این طرح در روش سررسید ۱۲ ماه و در روش اقساطی ۳۶ ماه است.

شرایط مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات عبارت است از:

۱. داشتن یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جاری یـا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی در بانک پاسارگاد

۲. ارائه مدارک لازم برای دریافت تسهیلات مطابق با بخشنامه

۳. ارائه تضمین یا وثیقه مورد قبول بانک

۴. گواهی فعالیت صنفی و اعتبارسنجی از سوی بانک

گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف صورت گرفتن معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک می‌باشد به ارائه خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی می‌پردازد.

مشتریان با دریافت این تسهیلات از مزایایی نظیر تامین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط او بهره‌مند می‌شوند. ضمن این‌که فروشندگان نیز از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان دارند.

صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی

مجموعه پاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی را برای مشتریان خود اعم از حقیقی و حقوقی صادر می‌کند.

این بانک انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری مانند شرکت در مناقصه و مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت مانند ضمانت نامه‌های گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی و سایر ضمانت‌نامه‌ها را برای مشتریان خود صادر می‌کند.

این خدمات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانت‌نامه می‌شود.
تسهیلات مشارکت مدنی بانک پاسارگاد

با هدف توسعه بخش‌های تولیدی اعم از صنعتی، معدنی، کشاورزی و مسکن و بازرگانی اعم از داخلی، صادرات و واردات و خدماتی، بانک مذکور به اعطای تسهیلات مختلف مشارکت مدنی می‌پردازد:

۱. بانک پاسارگاد قبل از اقدام به عقد قرارداد عملیات موضوع مشارکت بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که که اصل مال شراکت و سود مورد انتظار ناشی از مشارکت مدنی در طول مدت قرارداد قابل بازپرداخت از سوی مشتری باشد.

۲. مدت این تسهیلات در مواد اولیه ۶ ماه با بازپرداخت در رأس و یک‌سال با بازپرداخت به روش تدریجی است.

۳. مدت در احداث بنا در ملک شریک یک‌سال و در صورت عدم تکمیل پروژه قابل تمدید است.

گفتنی است حداکثر مشارکت بانک در هر شرکت مدنی ۸۰ درصد کل سرمایه هرشرکت مدنی است.

تسهیلات مضاربه

تسهیلات مضاربه این بنگاه مالی، صرفا به بخش بازرگانی تعلق می‌گیرد؛ به این شکل که بانک به عنوان مالک، سرمایه نقدی لازم را برای انجام یک معامله تجاری در اختیار عامل قرار می‌دهد و طرفین در سود حاصل به نسبت از پیش توافق شده شریک می‌شوند.

مدت دریافت سود این تسهیلات سه ماهه است؛ و از آنجایی که مضاربه از جمله تسهیلات کوتاه مدت است، نباید از یک دوره خرید و فروش، حداکثر یک‌سال بیش‌تر شود. ضمن این‌که بانک می‌تواند این تسهیلات را به شکل تدریجی و یا یک جا اعطا کند.

تسهیلات جعاله بانک پاسارگاد

این مجموعه تسهیلات جعاله را در راستای توسعه امور تولیدی، بازرگانی و خدماتی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

در این نوع تسهیلات، دریافت یا پرداخت جعل طبق قرارداد توسط بانک در یک مرحله و یا به دفعات به اقساط مساوی و یا غیرمساوی در سررسید و یا سررسید‌های مشخص پرداخت می‌شود.

گفتنی است، حداکثر تسهیلات اعطایی برای جعاله تعمیرات مسکن ۴۰ میلیون تومان و حداقل نرخ سود مورد انتظار ۱۸ درصد است.
 
شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرادید، تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۴۰۰، کدخبر:۱۰۲۲۸۷، faradeed.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین