پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش "الی بیت‌المقدس ۱۲" با رمز "یا رسول‌الله (ص) " در ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

شعار سال: سردار پرویز آبسالان  اظهار داشت: رزمایش "الی بیت‌المقدس 12" با نام "سردار شهید سیدمحمد حجازی" با شعار "بسیج، امنیت و اقتدار" و با رمز "یا رسول‌الله(ص)" از امروز در 17 شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این رزمایش همزمان با رزمایش بزرگ "محمد رسول‌الله(ص)" نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق برگزار شده و تا 23 دی‌ماه ادامه دارد، گفت: این رزمایش همزمان با ایام سالگرد عملیات غرورآفرین "کربلای 5" با تأسی از همه شهیدان خاصّه شهیدان میرحسینی و سلیمانی آغاز شده است.
 
وی با اشاره به اینکه شیوه رزمایش، اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن با به‌کارگیری گردان‌های بیت‌المقدس و پایگاه‌های مقاومت بسیج است، ادامه داد: کنترل معابر و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در نقاط تعیین شده، برقراری گشت‌های محله‌محور، خودرویی، پشتیبانی و اطلاعات از جمله برنامه‌های اجرایی در این رزمایش است.
 
سردار آبسالان با اشاره به اینکه 43 گردان "بیت‌المقدس" و 21 گردان "کوثر" استان در این رزمایش حضور دارند، گفت: عملیات پدافند دورادور، اجرای عملیات طرح خودحفاظتی ادارات و کارگری با به‌کارگیری پایگاه‌های مربوطه و کارگران و کارمندان، اجرای عملیات دفاع از مراکز حساس مهم و قابل حفاظت با به‌کارگیری گردان‌های بیت‌المقدس اقشار و اجرای عملیات امداد و نجات و مردم‌یاری از دیگر عملیات‌های قابل اجرا در این رزمایش است.
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار: 21دی 1400، کدخبر:2642474 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین