پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
مثل روز روشن است که انتصاب علی عسکری بدون کمترین سوابق مدیریتی وابسته در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی، صرفا ناشی از ارتباطات غیر متعارف سیاسی و احتمالا اقتصادی می‌تواند باشد. چقدر بدبخت شده ایم که صدای نهاد‌های ناظر هم در نمی‌آید؟ آقایان مجلسی معتقد به عربده کشی و بیرون دادن رگ گردن، کجا تشریف دارید؟ سازمان بازرسی کجاست؟ وزارت اطلاعات کجاست؟ از شخص مقام معظم رهبری «حفظه الله» در این خصوص استمداد طلبی می‌کنیم. حضرت آقا، بعنوان سربازان کوچک، ولی همیشه در صحنه شما، تقاضای ابطال این حکم و انتصاب را داریم.
شعار سال: گویا آنقدر عجله داشتند و کار را تمام شده می‌دیدند که به متن حکم خودشان هم توجه نکردند؟ جناب محمد مهدی رحمتی رئیس هیات مدیره بجای عبارت تجارب ارزنده نوشته اند، تجارت ارزنده؟ آیا در پس پرده با تجارت سرو کار داریم؟

آقایان حتی به خودشان زحمت خواندن یک باره حکم را هم ندادند! باید به حال مملکت، دین، خون ۳۰۰ هزار شهید، انقلابی که در سال ۵۷ در این کشور شد و هزاران هزار مورد دیگر، گریست.

ما با آقای علی عسگری هیچ مشکل شخصی نداریم، ما بنیادن مخالف این انتصاب خارج از چارچوب هستیم. همچنین باید از وزیر نفت پرسید که با اطلاع از این حکم، خجالت نکشیدند؟ آقای اوجی با شما هستیم. از خون شهدای این کشور و بیت المالی که به رسم امانت در اختیار توست، خجالت نکشیدی؟

چه کسی حکم علی عسکری را با غلط املایی امضا کرد؟
 
 
چه کسی حکم علی عسکری را با غلط املایی امضا کرد؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین