پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
حدود دو ماه پیش یکی از کابل‌های فیبر نوری دریایی به سمت قطر قطع شد و ۴۳۰ گیگ از پهنای اینترنت کشور از دسترس خارج گردید و این اختلال پهنای باند مصرفی کشور را ۷ درصد کاهش داد. امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، خبر از اتصال مجدد این کابل ها و بهوبد کیفیت اینترنت داده است.
شعار سال: وزیر ارتباطات در پی اختلالات پیش آمده در روزهای اخیر، از بازگشت پهنای باند قطع شده به ظرفیت اینترنت کشور خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این خبر در اینستاگرام خود نوشت: «حدود دو ماه پیش یکی از کابل‌های فیبرنوری دریایی به سمت قطر قطع شد و ۴۳۰ گیگ از پهنای اینترنت کشور از دسترس خارج شد و این اختلال پهنای باند مصرفی کشور را ۷ درصد کاهش داد.

با پیگیری و تلاش مستمر همکارانم در شرکت ارتباطات زیرساخت خرابی این خط فیبرنوری دریایی ترمیم و این ۴۳۰ گیگ دوباره به پهنای باند کشور برگشت. در ضمن برای پیشگیری از تکرار چنین اختلالی مسیر‌های جایگزین هم پیش‌بینی شده است.»


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پرسون، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰، کدخبر: ۳۷۹۷۶۹، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین