پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج گفت: به دعوت مجمع خیرین ازدواج تعدادی از خانم‌های بلاگر در جلسه‌ای حاضر شدند تا تبلیغاتی برای ترویج امر ازدواج انجام دهند. این افراد هیچ هزینه‌ای را بابت تبلیغات از وزارت ورزش و جوانان و مجمع خیرین ازدواج دریافت نکردند و نخواهند کرد.
شعار سال: محمدباقر جلالی سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج گفت: دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای با بلاگر‌های اینستاگرامی برای ترویج فرهنگ مشارکت در امر ازدواج تشکیل شد.

وی با بیان اینکه به دعوت مجمع خیرین ازدواج این خانم‌های بلاگر در جلسه حاضر شدند، افزود: این افراد هیچ هزینه‌ای را بابت تبلیغات از وزارت ورزش و جوانان و مجمع خیرین ازدواج دریافت نکردند و نخواهند کرد.

جلالی ادامه داد: این افراد برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه جهیزیه ۱۱۴ زوج ایرانی به این موضوع ورود کردند. این کار از گذشته هم باید این افراد انجام می‌شده است و مختص این حرکت نیست.

وی با اشاره به تأثیر زندگی شخصی این افراد بر روی مسئله ازدواج گفت: اینکه خانم بلاگری بعد از شرایط تلخی زندگیش این امر را تبدیل به خیر کند، مسئله‌ی مهمی است و این امر کار منفی نیست و کار تشویق او برای ترویج مسئله ازدواج مهم است.
وزارت ورزش برگزار کننده نشست بلاگرها نبود + تو راست می گی؟
سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج ادامه داد: پیش بینی می‌شود با کمک بلاگر‌های اینستگرامی بتوانیم یک چهارم جهیزیه مورد نظر را از طریق مشارکت مردمی جذب کنیم. همچنین این جهیزیه از سوی مجمع خیرین تأمین می‌شود و خیرین، نهاد‌ها و ... در این موضوع کمک می‌کنند. همچنین برنامه اینده ما تهیه ۱۱۰ هزار جهیزیه برای زوجین جوان است.
تعداد بازدید : 10

وزارت ورزش برگزار کننده نشست بلاگرها نبود + تو راست می گی؟
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین