پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
عضو شورای شهر تهران گفت: برخلاف آنچه مدیر کل ماده ۱۰۰ مبنی بر اجرا شدن ۸۵ درصد آرای ماده ۱۰۰ ارائه داد، تجربه می‌گوید فقط ۵ درصد آرای قلع و قمع اجرا شده است.

شعار سال:ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران امروز در صحن علنی شورا گزارشی از حضورش در هیئت تطبیق فرمانداری قرائت کرد.
 
او گفت: سه مصوبه شورا در جلسه هیئت تطبیق بررسی شد؛ مصوبه نام‌گذاری که مشکلی نداشت و تایید شد. مصوبه تعارض منافع که با کلیات آن موافقت شد اما نماینده قوه قضاییه اعتقاد داست در موضوع ارتقای پست وابستگان اعضای شورا که در صورت داشتن شرایط قانونی و احراز طبقه‌بندی مشاغل شهرداری تهران با نظارت شورای شهر حقشان ضایع نشود. مثلا کارمندی که ۱۰.۱۵ سال در شهرداری خدمت کرده که یکی از بستگان اعضای شورا است اگر خواست ارتقا بگیرد حتما شرایط رعایت ضوابط احراز آن مشاغل صددرصد داشته باشد با نظارت شورا؛ چون اعلام کردند؛ شما حق این فرد را ضایع کنید می‌تواند با یک شکایت مصوبه شورا را در دیوان عدالت اداری نقض کند؛ اما در مورد استخدام، انتصاب مستقیم از بیرون و نداشتن شرایط مصوبه کاملا درست است و شورای شهر را برای این مصوبه تحسین کردند.
 
او ادامه داد: در مورد مصوبه الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه به شهر آفتاب اولا در مورد عنوان مصوبه اشکال گرفتند و گفتند شهرداری مسئول نمایشگاه نیست و لذا شما نمی‌توانید شهرداری را ملزم به انتقال کنید. این نمایشگاه یک شرکت بین المللی است و مصوبه مجلس شورای اسلامی دارد و شما نمی‌توانید خارج از مصوبه مجلس تصمیم بگیرید و دوم درباره محتوای مصوبه هم گفتند چون شرکت بین المللی نمایشگاه‌های تهران وظایف و اعضای هیئت مدیره‌اش به تصویب مجلس شورای اسلامی سال ۷۱ رسیده، هر تصمیمی در مورد نمایشگاه باید بگیرید حتما باید با هماهنگی آن شرکت باشد و لذا مصوبه را اول رد کرده بودند، بنا به توضیحاتی که بنده دادم رد نکرده و گفتند برمی‌گردانیم و با هماهنگی شرکت و اعضای هیئت مدیره، شورای شهر می‌تواند در مورد این نمایشگاه تصمیم گیری کند. این سه مصوبه‌ای بود که در جلسه بحث شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری گسترش  ، تاریخ انتشار:  22 دی 1400، کدخبر:233342 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین