پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک)، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای مدعی شد که چهار زن ساکن اسرائیل و یک مرد را به اتهام ارتباط با ایران دستگیر کرده است. بنابر گزارش شبکه عبری‌زبان «کان»، ادعای دستگیری این چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می‌گردد و امروز به منابع عبری اجازه انتشار آن داده شده است.
شعار سال: سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای مدعی شد که چهار زن ساکن فلسطین اشغالی و یک مرد را به اتهام ارتباط با ایران دستگیر کرده است.

بنابر گزارش شبکه عبری‌زبان «کان»، ادعای دستگیری این چهار زن به حدود یک ماه پیش باز می‌گردد و امروز به منابع عبری اجازه انتشار آن داده شده است.

شاباک امروز در بیانیه یادشده ادعا کرد که چهار زن از ساکنان «حولون»، «بیت شیمش»، «کفار سابا» و قدس به ظن همکاری با ایران دستگیر شده‌اند.

بنابر ادعای شاباک، از برخی از این چهار نفر خواسته شده که از سفارت‌های رژیم صهیونیستی عکسبرداری کنند و برخی مقامات عالی‌رتبه وزارت جنگ و امنیتی این رژیم را زیر نظر بگیرند.

در ادامه این ادعا عنوان شده است که از برخی این افراد خواسته شده که به یکی از نمایندگان زن کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نزدیک شوند.

شاباک همچنین مدعی شد که همسر یکی از این زنان ساکن فلسطین اشغالی نیز به اتهام کمک در تصویربرداری از سفارت آمریکا دستگیر شده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیرا خبر داد که نظافتچی خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری وابسته به ایران قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در این خصوص خبر داده بود که معلوم شده است که فرد یادشده از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و برای اثبات جدی بودنش برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است.

در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد همچنین امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

این اولین بار نبود که رسانه‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کردند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گیرفتند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مارس سال ۲۰۱۹ خبر داده بود که «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

در آن زمان، گانتز با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکر‌ها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۶۹۲۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین